Maandopdracht foto juni: "Kleurrijk"

Gestart door Vincent Hart, juni 18, 2012, 07:38:19 AM

Vorige topic - Volgende topic

Vincent Hart

Opdracht voor juni: "Kleurrijk". Maak een foto rond dit thema. Of de vogel(s) op je foto nou heel veel kleur hebben, of juist de achtergrond, of allebei. Je mag het helemaal zelf verzinnen! Als er maar veel kleuren op je foto zijn te zien.
Ingangsdatum opdracht (foto's moeten op of na deze datum gemaakt zijn): vrijdag 1 juni.
Sluitingsdatum insturen: zaterdag 30 juni 23.59u!
Mail je inzending naar maandopdracht @ live.com (spaties weglaten)

Voor de spelregels van de maand- & jaaropdrachten, zie HIER.
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Vincent Hart

... Omdat ik zo'n enorme  :-X ben geweest om dit topic niet eerder te plaatsen, kunnen we ook besluiten deze maandopdracht een dubbele te maken (dus voor juni EN juli). Wat vinden jullie van dat idee?
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

MarianneW

Marianne

Stijn E.

Van één naar acht met een exotisch resultaat
Geweldig om te zien dat mijn angst van de afgelopen week onnodig bleek.  Hadden we de 27e nog maar één inzending? Nu hebben we er maar liefst acht! Het is duidelijk dat veel mensen de kleurrijke vogels in het buitenland hebben gevonden, dus ik wens jullie veel zonnig en exotisch kijkplezier!
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Robertmeer

Ik heb de poll inmiddels ook geactiveerd, dus jullie kunnen stemmen!
Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

Bart van Hoogstraten

#5
Opdracht is "KLEURRIJK" -> Lammergier zou ik ook wel eens willen zien maar voldoet niet echt aan de opdracht. Vorkstaartscharrelaartje is ook wel leuk maar kan alleen iemand fotograferen die bij kas is om naar Afrika te gaan. Doe mij maar de de Tureluur (ook in Nederland te fotograferen). Prachtplaat in bijzonder mooi complementair contrast... Superfoto  :duim:

(overigens wel een prachtplaat van die Lammer  :duim: )
(en de rest van de foto's ook trouwens  :duim: )
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Stijn E.

Gefeliciteerd Lencho Palstra met het winnen van deze maandopdracht! Wat wordt het thema voor september? Net onder Lencho staat Lennart Verheuvel op een tweede plek en daaronder volgen Stefan Hageman en Robert van der Meer op een gedeelde derde plaats. Ook jullie natuurlijk gefeliciteerd :)
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

lennartv

Wordt de ranglijst nog aangepast? Ik wil zo langzamerhand wel eens weten waar ik sta ;D
Groetjes,

Lennart Verheuvel

www.naturebylennart.com

Jarinka

Da's een goeie, die heb ik al een poos niet aangepast. Ik heb voor april en mei de uitslag niet, waardoor ik hem voor die maanden niet bij kan werken. Stijn zit op Texel, dus het kan nog even duren voor de lijst bijgewerkt is.
Groeten, Jarinka Heijink

lencho

Hallo allemaal, iedereen bedankt voor de stemmen. Er zaten mooie foto's bij, ik vond zelf de patrijs erg mooi. Voor de opdracht van september dacht ik aan steltjes. Volgens mijn moeder zijn die nu volop aan het doortrekken. groetjes Lencho.