Hoofdmenu

Admins

Gestart door Jeroen Nagtegaal, mei 25, 2012, 20:53:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen Nagtegaal

Vast gaat dit topic binnen enkele dagen een slotje krijgen. Toch maar een poging zonder op de persoon te spelen.

Ik merk in het veld, maar ook op het forum, dat er een redelijk wat personen zijn die zich ergeren aan bepaalde admins.
Ik vraag me dus af hoe anderen denken of de manier waarop nu admins worden afgesteld en of waarnemers het recht kunnen krijgen om met redenen aan te komen om een bepaalde admin uit zijn functie te laten ontheffen.

De laatste tijd zijn er verschillende gebruikers, zowel op het forum als op Wrn.nl, minder actief geworden of vertrokken door bepaalde admin-acties. De onvrede komt nu toch met enige regelmaat naar voren, en dat geeft dan ook irritaties en frustraties. Kan het daarom beter zijn als bepaalde admins hun werkzaamheden neerleggen?
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

HPM

Ik weet niet (zeker) waar je precies op doelt en dat hoef je ook niet te vertellen, maar voor mij is het het belangrijkste dat er vanuit Admin eenduidig, dus consequent, wordt opgetreden en dat als een individuele admin daarvan afwijkt aan de gebruikers ook duidelijk wordt gemaakt dat het afwijkt en dat er zo nodig corrigerend wordt opgetreden. Voor goede lezers zijn soms wel interne 'discussies' waar te nemen maar dat lijkt me niet voldoende. Openlijk een mening over bepaalde zaken geven, excuses maken of dingen ongedaan maken zouden een heleboel kreukels kunnen gladstrijken. Door het kweken van kwaad bloed snijdt Waarneming zichzelf in de vingers.

Herman van der Meer

hiskodevries

Jeroen last van de zon?
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Botervlieg

Citaat van: hiskodevries op mei 25, 2012, 22:38:37 PM
Jeroen last van de zon?

Wat is dit voor reactie, Hisko ?!

Jeroen Nagtegaal

Citaat van: hiskodevries op mei 25, 2012, 22:38:37 PM
Jeroen last van de zon?
Nee, geen tijd om naar buiten te gaan... Heb school iets te lang laten liggen.

Maar het gaat mij erom dat er admins zijn die hun eigen mening hebben, dat is prima. Maar ze nemen besluiten en doen acties die geen steun krijgen van de gebruikers op het forum/Wrn.nl. Als deze admins daarop worden aangesproken nemen ze geen verantwoordelijkheid. Dit is bij de betreffende admins niet éénmalig maar terugkerend.

En als ik, buiten het forum om, met gebruikers spreek wordt deze mening gedeeld. Dan is het naar mijn mening best tijd dat er een open discussie komt.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

hiskodevries

Op het praat maar raak forum? Dat wordt roddel en achterklap. Wat is het volgende? Iemand die een onderwerp opent over gebruikers waarmee die problemen heeft?
Of man en paard noemen maar geen algemeen negatief onderwerp starten.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Botervlieg

Citaat van: hiskodevries op mei 25, 2012, 23:06:46 PM
Op het praat maar raak forum?
Zet het topic dan op de juiste plaats.

Citaat van: hiskodevries op mei 25, 2012, 23:06:46 PMWat is het volgende?
Is dat nu van belang? Dat zie je dan wel weer...

On-topic graag:
Citaat van: Jeroen Nagtegaal op mei 25, 2012, 20:53:21 PM
Vast gaat dit topic binnen enkele dagen een slotje krijgen. Toch maar een poging zonder op de persoon te spelen.

Ik merk in het veld, maar ook op het forum, dat er een redelijk wat personen zijn die zich ergeren aan bepaalde admins.
Ik vraag me dus af hoe anderen denken of de manier waarop nu admins worden afgesteld en of waarnemers het recht kunnen krijgen om met redenen aan te komen om een bepaalde admin uit zijn functie te laten ontheffen.

De laatste tijd zijn er verschillende gebruikers, zowel op het forum als op Wrn.nl, minder actief geworden of vertrokken door bepaalde admin-acties. De onvrede komt nu toch met enige regelmaat naar voren, en dat geeft dan ook irritaties en frustraties. Kan het daarom beter zijn als bepaalde admins hun werkzaamheden neerleggen?

Groetjes, Marleen

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0