Hoofdmenu

Menu-button & Android 4

Gestart door Goyatlah, mei 08, 2012, 23:22:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

Goyatlah

Ik heb sinds vandaag een HTC 1S, en dat ding loopt op Android 4. Nu is het probleem dat het ding geen menu-knop meer heeft, en wat googelen wijst uit dat dat normaal is voor Android 4. De hardware menu knop wordt vervangen door een software-knop. Kan die asap geinstalleerd worden? Zonder kun je nl helemaal niets, en ik heb juist een android gekocht om ook obsmap te kunnen draaien. (Mijn helaas niet zo oude HTC chacha is kaduuk)
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Goyatlah

#1
Ondertussen ben ik een eindje verder. Door op de juiste manier de "recente toepassingen" knop in te drukken, werkt dit als menu knop. Dit werkt meestal, maar soms zit je in de Recente Toepassingen en kun je opnieuw beginnen. Software-knop voor Android 4 is dus wel aan te bevelen.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

hiskodevries

Dolf
in android 4 hebben de meeste toestellen 3 (software) knoppen aan de onderkant
< om 'terug' te gaan
een huisje om naar de android startpagina te gaan
een vierkantje om alle draaiende programma`s te tonen en snel van prog te switchen

Binnen een android programma komt op mijn android 4.0 device (Htc one x)  onder in het scherm drie puntjes onder elkaar te staan waarmee je de menu`s van het betreffende programma kan bereiken.
Het is even wennen maar als je dat doorhebt werkt het net zo snel/makkelijk als fysieke knopjes

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0