wie heefd er een GPS kaart te leen voor Dakota wandel GPS namelijk oostenr.....

Gestart door Maarte5n, mei 01, 2012, 19:14:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

Maarte5n

hoi allemaal,

Ik hoop in juli 1 week op vakantie te gaan namelijk naar Oostenrijk het voral gebergte in westen tegen lichtenstijn.

en hoop daar mijn wandel GPS mee te nemen om te gaan wandelen in de bergen.

Maar nu wil ik een GPS kaart hebben daarvan alleen dat is behoorlijk geprijs en voor maar 1 week eigenlijk zonde van zo,n kaartje( en het geld)

Nu mijn Vraag.... zou ik zo,n kaartje te leen kunnen vragen aan iemand die de voralgerbergte(ootenrijk)Kaartje heefd liggen en er niets mee doet dit jaar ?

ik zit in utrecht dus reactie uit groningen en maastricht is te ver :) liever in de buurt zo,n 75 km ongeveer rond utrecht

Groet Maarten
Maarten vd Berg

Wim Bakker

"So the first dinosaur bone ever found was also the first to be lost." ― Bill Bryson

Maarte5n

Citaat van: wimpeltje op mei 01, 2012, 20:06:29 PM
Een beetje googlen levert:

http://mapcenter.cgpsmapper.com/catalogue.php?country=14

http://gpsmapsearch.com

Misschien heb je er wat aan...

Zal kijken wat ik er mee kan mischien kan ik wel wat hulp gebruiken ermee.

hoe werkt dat.... je copieerd dat op een kaartje en die stop je in de gps en dan krijg je en wandel kaart uit die omgeving?
Maarten vd Berg


Alex Kwak

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Bart van Hoogstraten

Citaat van: Maarte5n op mei 01, 2012, 19:14:27 PM
hoi allemaal,

Ik hoop in juli 1 week op vakantie te gaan namelijk naar Oostenrijk het voral gebergte in westen tegen lichtenstijn.

en hoop daar mijn wandel GPS mee te nemen om te gaan wandelen in de bergen.

Maar nu wil ik een GPS kaart hebben daarvan alleen dat is behoorlijk geprijs en voor maar 1 week eigenlijk zonde van zo,n kaartje( en het geld)

Nu mijn Vraag.... zou ik zo,n kaartje te leen kunnen vragen aan iemand die de voralgerbergte(ootenrijk)Kaartje heefd liggen en er niets mee doet dit jaar ?

ik zit in utrecht dus reactie uit groningen en maastricht is te ver :) liever in de buurt zo,n 75 km ongeveer rond utrecht

Groet Maarten

Woont jouw huis in Kanaleneiland? ;) (je verzoek is trouwens illegaal; je overtreedt licentieovereenkomsten -> op dit forum kan dus niemand daarop ingaan)
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Maarte5n

Citaat van: Bart van Hoogstraten op mei 03, 2012, 19:58:01 PM
Citaat van: Maarte5n op mei 01, 2012, 19:14:27 PM
hoi allemaal,

Ik hoop in juli 1 week op vakantie te gaan namelijk naar Oostenrijk het voral gebergte in westen tegen lichtenstijn.

en hoop daar mijn wandel GPS mee te nemen om te gaan wandelen in de bergen.

Maar nu wil ik een GPS kaart hebben daarvan alleen dat is behoorlijk geprijs en voor maar 1 week eigenlijk zonde van zo,n kaartje( en het geld)

Nu mijn Vraag.... zou ik zo,n kaartje te leen kunnen vragen aan iemand die de voralgerbergte(ootenrijk)Kaartje heefd liggen en er niets mee doet dit jaar ?

ik zit in utrecht dus reactie uit groningen en maastricht is te ver :) liever in de buurt zo,n 75 km ongeveer rond utrecht

Groet Maarten

Woont jouw huis in Kanaleneiland? ;) (je verzoek is trouwens illegaal; je overtreedt licentieovereenkomsten -> op dit forum kan dus niemand daarop ingaan)

ik ben zuiver nederlander en een zuiver houtenaar geboren getogen en tot 2 keer verhuis binnen houten dus daar hoor je me niet klagen :duim:

tja wat die licentieovereenkomst betref zou niet weten wat ik hier fout, doe er staat praat maar raak als topic  ;D

dus antwoorden zijn welkom al zijn die eerdere links ook al interesant. nog bedankt ervoor

Groet Maarten
Maarten vd Berg