Hoofdmenu

Aldi toestel

Gestart door marcel123, juli 24, 2013, 20:59:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

marcel123

Ik heb een Wolfgang van de aldi en ongeveer vijf keer per dag bevriest de applicatie voor een minuut en vervolgens reboot de telefoon. Dat is niet zo handig maar niet op elke Wolfgang werkt de app dus feilloos.

Alex Kwak

#1
Citaat van: optilete op juli 24, 2013, 20:59:08 PM
Ik heb een Wolfgang van de aldi en ongeveer vijf keer per dag bevriest de applicatie voor een minuut en vervolgens reboot de telefoon. Dat is niet zo handig maar niet op elke Wolfgang werkt de app dus feilloos.

Lijkt me een gevalletje garantie bij de Aldi claimen...
Mocht een app blijven 'hangen', dan zou Android daar netjes met een foutmelding op moeten reageren. Er is zelfs een aparte term voor: ANR.
En een reboot veroorzaakt door een app zou al helemaal niet moeten kunnen. App's mogen dat domweg niet.

(topic gesplitst aangezien dit niks heeft te maken met het oorspronkelijke topic)
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

marcel123

#2
Het gebeurt alleen als ik Obsmap gebruik en waarschijnlijk als er geen fix is van de GPS. Ik weet niet of het met 2.9 fout ging, met 2.13 ging het wel fout. Het updaten lukte niet meer maar de versie is nu toch 2.15 geworden, ga ik het binnenkort mee proberen.