Hoofdmenu

Bedankje

Gestart door huysse, januari 02, 2007, 14:16:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

huysse

Ik wil graag alle hulptroepen bedanken voor het opgebrachte geduld in het afgelopen jaar.
Sinds 1 januari 2006 ben ik weer heel wat wijzer geworden dankzij jullie!

Groet,
Marijke

TESS13

Graag sluit ik mij hierbij aan !!!

Het is geweldig dat jullie zoveel mensen weten te stimuleren om in de natuur bezig te zijn.
Het is ook vreselijk spannend steeds weer iets nieuws te vinden.
Ik ben in Juni hiermee voor het eerst begonnen dus de ontdekkingen in de komende periode zullen weer tot veel verrasssingen leiden.
Bij deze een bloem als dank.
Vriendelijke Groet  Antonia

Ik geef een glimlach aan alles en iedereen
geef hem door......

joost_gabriels

ik heb ook veel dingen geleerd ik doe het al vanaf 30 janurari 2006 vooral veel over vogels en ik weet nu wat een echt judas oor is maar verder weet ik niet veel meer maar wel een paar dingen :D ik maak ook fotos maar dat deed ik ook al eerder
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

michel.wissink

Ook ik werd het afgelopen jaar gestimuleerd om me verder in m.n. vogels en natuurfotografie te verdiepen. Waarneming.nl en deze fora zijn daarbij van grote waarde geweest!  :duim:
Groeten,
Michel

Katoelenkiekers.nl

Camera: Fuji FinePix HS10 en FinePix S1
Kijkers: Nikon Action 8x40; Bynolyt Target 60

henkjanvdkolk

Citeerik heb ook veel dingen geleerd ik doe het al vanaf 30 janurari 2006 vooral veel over vogels en ik weet nu wat een echt judas oor is maar verder weet ik niet veel meer maar wel een paar dingen :D ik maak ook fotos maar dat deed ik ook al eerder
ik doe het al vanaf April 2006 [vogelen], leuk is het als je zo terugdenkt aan je oude momenten waarvan je denkt: hoe had ik toen zo stom kunnen zijn ;)  
Groeten,
Henk-Jan van der Kolk

ellen007

Ik ben zelf ook pas begonnen (maart 2006) heb uiteraard nog een hoop te leren.
Maar heb al veel geleerd. Het liefst doe ik vogels, maar eigenlijk alles uit de natuur wat ik tegenkom.
Dankzij Yvonne die al op waarneming zat en mij dat vertelde toen ik haar tegenkwam heb ik dat toen ook gedaan.
Het stimuleert je iedere keer weer. Vooral de reactie. En het waarom, als je verkeerd zit zijn uiterst leerzaam.
En laten we het forum inderdaad niet vergeten.
Voor alle admins  :duim:
En voor alle reactie van leden ook een :duim:  
weer een lerende natuurliefhebber