Voorspelspel ToH Vogeldag

Gestart door Martijn Bot, april 12, 2012, 20:46:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

Pieter van der Luit

Hmm, ik twijfel tussen Bijeneter en Scharrelaar, dus doe maar een Kalanderleeuwerik.
Hartelijke groet,

Pieter van der Luit
www.ineziatours.nl


Op reis met andere waarnemers? Opreismetwaarneming.nl

Marnix

Marnix Jonker
📷 marnixjonker.com

Folkert Jan

Citaat van: Marnix op april 13, 2012, 15:51:24 PM
Breedbekstrandloper

Je weet toch wel dat deze tegenwoordig nog maar 1 punt waard is he ;)
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

steenl


Robert V.T

Groeten,

Robert van Tiel

joostverhoeven

Een Rode Rotslijster ergens in de slufter.....
Groeten,

Joost Verhoeven

redmar_woudstra

Ik houd het bescheiden met een Kortteenleeuwerik
groet,
Redmar

derks

MVG Han Derks

Harm058

Groet!
Harm Dijkstra

Leeuwarden


Theovanv

Theo van Veenendaal

August

Siberische Strandloper in de L.meer
August van Rijn

Breedbek

CiteerBart-Jan en ik ontdekten de eerste en enige aanvaarde (maar dat wisten we toen uiteraard nog niet) blauwe Ross' Gans voor de WP, en we legden het toch nog af tegen een Breedbekstrandloper!! Zit me nog steeds zeer dwars, zoals u zult begrijpen.

Zit mij ook nog dwars waar blijft de erkenning? Maar om een serieuze voorspelling te doen; Poelsnip, naast de mooie TOH cap krijgt de ontdekker, als ik de vogel ook zelf heb gezien, een mooie fles van mij cadeau. 
vriendelijke groet,

Bart-Jan

Gert Ottens

Citaat van: Breedbek op april 16, 2012, 15:51:26 PM
CiteerBart-Jan en ik ontdekten de eerste en enige aanvaarde (maar dat wisten we toen uiteraard nog niet) blauwe Ross' Gans voor de WP, en we legden het toch nog af tegen een Breedbekstrandloper!! Zit me nog steeds zeer dwars, zoals u zult begrijpen.

Zit mij ook nog dwars waar blijft de erkenning? Maar om een serieuze voorspelling te doen; Poelsnip, naast de mooie TOH cap krijgt de ontdekker, als ik de vogel ook zelf heb gezien, een mooie fles van mij cadeau.


Van mij ook, maar dan met inhoud;-)

Joostv

Dwergarend kollumerwaard.

Groeten,

Joost Vogelzang

Alwin van Lubeck

Dan moet het maar een Renvogel worden.
Mvg,
Alwin van Lubeck

Guus Peterse

Ja daar kunnen we allemaal wel mee leven denk ik.
Guus Peterse

Nieuw op mijn weblog: Kaapverdië juli - augustus 2015

ronald nuiver

#46
Dunbekmeeuw - ergens bij punt van reide
zelf ga ik op zoek naar een Bergheggenmus ergens aan de Peizerweg

Muad'Dib

Helaas, het wordt niet spannender dan Terekruiter in de Keeg... :angel:

Rickschonewille

Zingende Kleine Vlieg nabij vakantiepark Lauwersoog, en Bonapartes Strandloper op het wad bij Westhoek.

Johan op den Dries

roodoogvireo bij Kornwerderzand
Johan op den Dries
Sneek

Gert Ottens

Citaat van: Johan op den Dries op april 19, 2012, 21:09:52 PM
roodoogvireo bij Kornwerderzand


Zou dan (denk ik) het eerste voorjaarsgeval voor de WP zijn... Des te leuker als je hem vindt!
Maar, als we nu toch aan woeste 'voorspellingen' doen;  mag het ook een Yellow-throated Vireo zijn (of anders een Philadelphia Vireo)?;-)

JRoosma

Steltstrandloper - Ezumakeeg
Jaring Roosma

C.Dekker

Ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is
groeten Cock

PieWie

een perzische roodborst zou bijzonder welkom zijn... En liefst ook niet te ver de binnenlanden van Groningen in. Breezanddijk dan maar?

Pierre

wumizusume

Het wordt zo koud zaterdag, het zal wel een Stellers Eider worden...... ;D
Groeten,

Teus Luijendijk

Stilte. Wie stilte wil beschrijven moet zijn mond maar houden. Wie niets hoort luistert niet en heeft niets te vertellen.   (R. Kopland)

Sjouke Scholten

Zelf ben ik niet aanwezig helaas, maar als er een Griel of Vorkstaartplevier wordt gezien kom ik toch wel ff langs..
Met Vriendelijke Groeten,

Sjouke Scholten
Bakkeveen




Marchel Stienstra

Dan ga ik voor de kleurrijke Bijeneter!!

Rob Halff

Met een Amerikaanse Oeverloper bij Holwerd of in de Keeg zou ik enorm blij zijn!

Folkert Jan

In Lijn met waarnemingen uit NW europa de laatste tijd: Een alpenheggenmus bij de bunker op schier of een adouins meeuw in de haven van lauwersoog  ;D  Ook een baardgrasmus in de bosjes bij de jachthaven is een optie  :P
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

Guus Peterse

Een bergfluiter, zou me ook wel gelukkig maken. Je raadt het al: ik was er niet bij laatst.
Guus Peterse

Nieuw op mijn weblog: Kaapverdië juli - augustus 2015