Hoofdmenu

ongeldige inloggegevens

Gestart door Herman van der Klis, februari 08, 2012, 12:52:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

Herman van der Klis

Na het uploaden van de (vogel)soorten krijg ik de melding " ongeldige inloggegevens " .
Mijn ingelogde site is : waarneming.nl . Kan ik evt in ObsMapp daar binnen komen om mijn inloggevens te checken/veranderen en te controleren op typefoutje of zo. Of moet ik Obsmapp er helemaal vanaf gooien en opnieuw installeren ?

mvg

Herman van der Klis
Herman van der Klis

Alex Kwak

Hoi, gewoon bij de instellingen van ObsMapp je naam en wachtwoord opnieuw invoeren.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Herman van der Klis

Citaat van: Alex Kwak op februari 08, 2012, 13:26:16 PM
Hoi, gewoon bij de instellingen van ObsMapp je naam en wachtwoord opnieuw invoeren.

Uiteraard had ik dat al een paar keer gedaan., maar krijg steeds dezelfde melding. Het gaat toch om dezelfde inloggegevens waar ik ook  bij waarneming. nl  inlogt toch....?

mvg

Herman van der Klis
Herman van der Klis

hiskodevries

Herman, dat klopt
maar ik wil wel een weddenschapje met je maken dat je met die gegevens ook niet op waarneming.nl kan inloggen als je eerst even uitlogt
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Herman van der Klis

Citaat van: hiskodevries op februari 08, 2012, 15:25:02 PM
Herman, dat klopt
maar ik wil wel een weddenschapje met je maken dat je met die gegevens ook niet op waarneming.nl kan inloggen als je eerst even uitlogt.......

Maar ik ben ingelogd Hisko,  op waarneming.nl (zojuist als test een Aalscholver ingevoerd op mijn eigen pc (ingelogd) en gelukt. Met diezelfde inlogaccount op mijn telefoon in ObsMapp ook die Aalscholver ingevoerd en steeds hetzelfde bericht : "uploaden mislukt!  ongeldige inloggevens "

mvg

Herman van der Klis
Herman van der Klis

hiskodevries

herman. dat snap ik maar log eens uit op waarneming.nl
en dan opnieuw inloggen met die gegevens dat gaat niet lukken tenzij jouw telefoon uit zichzelf hoofdletters zet waar kleine letters zijn bedoeld
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Herman van der Klis

Even ter info ; ik kon met 2 verschillende inlogaccounts inloggen. Ooit andere inloggegevens ingevoerd op pc van mijn werk. Mijn telefoonging daar blijkbaar niet  mee akkoord .
De inloggegevens zijn aangepast door admin (Vincent) , het werkt dus nu weer enige tijd in ObsMapp op mijn smartphone.

mvg

Herman van der Klis
Herman van der Klis

Alex Kwak

Citaat van: Herman van der Klis op maart 01, 2012, 16:46:38 PM
Ooit andere inloggegevens ingevoerd op pc van mijn werk. Mijn telefoonging daar blijkbaar niet  mee akkoord .

Als je de inloggegevens op waarneming.nl wijzigt moet je deze uiteraard ook wijzigen op je telefoon of andere pc's waarmee je inlogt op waarneming.nl
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

wumizusume

Citaat van: Herman van der Klis op februari 08, 2012, 12:52:05 PM
Na het uploaden van de (vogel)soorten krijg ik de melding " ongeldige inloggegevens " .
Mijn ingelogde site is : waarneming.nl . Kan ik evt in ObsMapp daar binnen komen om mijn inloggevens te checken/veranderen en te controleren op typefoutje of zo. Of moet ik Obsmapp er helemaal vanaf gooien en opnieuw installeren ?

mvg

Herman van der Klis
Ter info: Ik had hetzelfde probleem, maar na enig speurwerk ben ik erachter gekomen waarom. Bij het oproepen van het scherm met inloggegevens was (automatisch?) mijn gebruikersnaam al ingevuld. Wat ik niet kon zien was dat er (door mijn telefoon?) een spatie aan was toegevoegd....... Die gooide dus roet in het eten!
Groeten,

Teus Luijendijk

Stilte. Wie stilte wil beschrijven moet zijn mond maar houden. Wie niets hoort luistert niet en heeft niets te vertellen.   (R. Kopland)

hiskodevries

Citaat van: wumizusume op maart 09, 2012, 13:11:12 PM
Citaat van: Herman van der Klis op februari 08, 2012, 12:52:05 PM
Na het uploaden van de (vogel)soorten krijg ik de melding " ongeldige inloggegevens " .
Mijn ingelogde site is : waarneming.nl . Kan ik evt in ObsMapp daar binnen komen om mijn inloggevens te checken/veranderen en te controleren op typefoutje of zo. Of moet ik Obsmapp er helemaal vanaf gooien en opnieuw installeren ?

mvg

Herman van der Klis
Ter info: Ik had hetzelfde probleem, maar na enig speurwerk ben ik erachter gekomen waarom. Bij het oproepen van het scherm met inloggegevens was (automatisch?) mijn gebruikersnaam al ingevuld. Wat ik niet kon zien was dat er (door mijn telefoon?) een spatie aan was toegevoegd....... Die gooide dus roet in het eten!
dat stond nog op mijn todo lijstje. dat zal nu niet meer gebeuren
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0