PRIJSUITREIKING Maandopdrachten 2011

Gestart door Vincent Hart, januari 26, 2012, 18:11:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

Vincent Hart

Allen,


Na nachtenlange beraadslagingen, listige wisseltrucs en mislukte omkooppogingen, heb ik de eer en het voorrecht aan jullie te presenteren:

PRIJSWINNAARS MAANDOPDRACHT 2011

Eindklassement maandopdrachten
~
1e Plaats Jaaropdracht 2011 Theo van Veenendaal
Prijs
Een vogelfotografie-workshop, verzorgd door Menno van Duijn (u aangeboden door Inezia Tours) en een mooi boek

~
2e Plaats Jaaropdracht 2011 Stefan Hageman
(Lars Buckx is 2e geworden in het eindklassement, maar krijgt de Dutch Birding al elke maand thuis, dus heeft genereus afstand gedaan van zijn prijs! Stefan schuift een plaatsje op.)
Prijs Een jaarabonnement op het tijdschrift Dutch Birding (u aangeboden door Dutch Birding Association)

~ 3e Plaats Jaaropdracht 2011 Jarinka Heijink
(Stefan schuift een plaatsje op, Jarinka dus ook!)
Prijs Een tegoedbon voor de Waarneming.nl Webwinkel (u aangeboden door bartwork)

Extra prijzen
~ Grootste talent van het jaar: Lars Buckx
Prijs Een vogelfotografie-workshop, verzorgd door Menno van Duijn (u aangeboden door Inezia Tours)

~ Mooiste foto met een niet-SLR-camera:

Knobbelzwanen - Jarinka Heijink Maandopdracht juni
Prijs Een vogelfotografie-workshop, verzorgd door Menno van Duijn (u aangeboden door Inezia Tours)

~ Meedoen is leuker dan winnen: Iedereen die aan het eind van het jaar acht of meer punten heeft, ontvangt deze vintage sticker!
Theo van Veenendaal
Lars Buckx
Stefan Hageman
Jarinka Heijink
Gijs Baller
Jan Willem Hofstede
Lencho Palstra
Gefeliciteerd allemaal!!!
Omdat jullie tot nu toe niet heel vlot reageren op mijn smeekbedes om adressen, zal ik de prijswinnaars per mail benaderen om te zorgen dat iedereen - uiteindelijk - zijn prijs krijgt.

Vergeet niet te stemmen op de foto's van de maandopdracht januari 2012!
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Jarinka

Wat een leuke verrassing, nu val ik alsnog in de prijzen :)
Ik ben benieuwd naar de vogelfotografie-workshop.

Alle sponsors van harte bedankt :D
Groeten, Jarinka Heijink

GijsB

gefeliciteerd winnaars!

Dit jaar weer zonder prijzen? Of zijn er weer gulle sponsoren?
Daarbij komende, zonder de gulle sponsoren was dit helemaal niet mogelijk geweest, hulde!
Gijs

Bart van Hoogstraten

Iedereen hartelijk gefeliciteerd! En wat een verrassende uitkomst! (eigenlijk is de competitie nog spannender dan ik dacht!  ;) ).

Bij deze alvast mijn toezegging dat ik bijdrage lever aan de prijzen 2012 (maar ik laat het hoe en wat nog even in het ongewisse totdat het totaalbeeld van sponsoring wat overzichtelijker is).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Yeronimo

Iedereen gefeliciteerd! En de organisatie bedankt voor het organiseren. Dat het maar net zo spectaculair en mooi wordt dit jaar :)
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden