Boottrip vanuit Stellendam op zondag 15 januari 2012

Gestart door dupont, januari 11, 2012, 20:55:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

HPM

Vergeten jullie onderweg de Klapeksters niet te tellen?

Herman van der Meer

Justin Jansen

M.v.g., Justin Jansen



Timo Roeke


MLANG


UtrechtsVogelNet

Eerst veel Alk, vaak vlakbij de boot, later relatief veel Zeekoet. Twee Grote Jagers gezien, en een Pijlstormvogel spec ... helaa sniet meer teruggevonden ondanks gespeur door de hele boot.

Helaas geen Klapeksters gezien, ook geen Papduiker (snif) maar verder was het een gezellige toer. Volgende keer weer, moet toch een keer gaan lukken.

Phil

dupont

Precies Phil, goed samengevat! Ik schat dat we zo'n 150 Alken hadden. Helaas zat de krent Er niet tussen. De sfeer was top. Deelnemers bedankt!
Met vriendelijke groeten,

David Uit de Weerd


HJDT

Allen, ondanks het uitblijven van een krent, klapper of zelfs maar een Noordse Stormvogel was het een gezellige tocht. Jammer dat de mogelijke pijl ons allen te snel af is geweest. Hierbij een kmz-file van de afgelegde route. Deze is te openen met Google Earth (en misschien nog meer programma's maar daar heb ik geen verstand van). In totaal hebben we 103,99 km afgelegd met een gemiddelde snelheid van 11 km/h.
Alle organisatoren bedankt voor de snelle organisatie!!

Groet Michel

P.S.

De bijlage is te groot (mag maximaal 400 KB zijn). Wie interesse heeft kan me mailen: brenda punt michel at casema punt nl
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

colossus

Organisatie bedankt! Geen hard spul, helaas ook geen Kleine Burg meer na terugkomst, maar gezellig. Plaatgenieke Drietenen en Dwergjes. Veel mooie algemene soorten. Bruinvissen en Zeehonden erbij. Ik heb genoten!

Kees Kuijper
Vriendelijke groeten,
Kees Kuijper

HJDT

Beste allen,

Het aanbod om het kmz-bestand op te sturen blijft staan. Onderstaand voor de overige lezers een screendump van de gevaren route.

Groet Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

dupont

Hierbij de totalenlijst per uur, bijgehouden door Rinse van der Vliet (en consorten). De (mogelijke) Pijl/Nosto is niet meegenomen. En een aantal uren is de score niet bijgehouden. Vermoedelijk omdat Rinse de meeuwen aan het voeren was.
Rinse bedankt!
Met vriendelijke groeten,

David Uit de Weerd

Ben Gaxiola

Hoogtepunt voor mij was het geluid van de Drieteenmeeuwen die 's-middags rond de boot hingen, vooral dankzij het uitstekende chumwerk van Rinse. Dank daarvoor.


Organisatie ook bedankt.  Ik heb me uitstekend vermaakt en kan het iedereen aanraden.
Ben Gaxiola