graphics en Mozilla Firefox

Gestart door hiskodevries, juni 16, 2004, 14:05:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

hiskodevries

Een gebruiker heeft het volgende probleem:
een aantal grafieken doen het wel en andere niet
gebruikers statistieken niet
plotkaartje wel
vogelstatistieken wel
gebiedsstatistieken niet

De statistieken worden allemaal met dezelfde techniek gemaakt iemand een idee. Het enige wat ik kan bedenken is dat afbeeldinge ndie te lang duren afgeboken worden.
Het betreft bij allemaal PNG afbeeldingen
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Dylan

Ik heb getest:

WinXP + IE6
WinXP + Firefox 0.8
WinXP + Firefox 0.9
PocketPC + Pocket IE

Alleen de laatste gaf problemen ;-)

Even zonder dollen, zowel in Firefox 0.8 als 0.9 zie ik alle PNG's prima.

Voor iedereen die problemen heeft, probeer je cache eens leeg te maken of iets dergelijks, wellicht zit er een buggy afbeelding locaal opgeslagen.

Als je problemen blijft hebben, maak dan een screenshot (in JPG) , dat geeft wat meer duidelijkheid.
Dylan Verheul
Mede-oprichter Waarneming.nl

jasper

Nou als ik de ranking wilt dowloaden of mijn eigen statieken en de kaartjes wilt plotten in de kaart van Nederland geeft dat veel problemen met Mozilla, kan aan Mozilla liggen maar ik zeg het effen voordat er meer problemen komen met Mozilla.

GR,

Jasper

hiskodevries

#3
blijft overeind dat een aantal gebruikers met mozilla problemen hebben. En Jasper wat zijn dat dan exact voor problemen ??
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Dylan

Ik geloof ook wel dat er mensen zijn met problemen, maar ik kan ze niet naspelen. Ik zit nu zelf continu met Firefox 0.9 op het net, af en toe afgewisseld met IE6, en ik zie (qua opbouw en afbeeldingen) geen verschil.
Dylan Verheul
Mede-oprichter Waarneming.nl

c_OOl

CiteerIk geloof ook wel dat er mensen zijn met problemen, maar ik kan ze niet naspelen. Ik zit nu zelf continu met Firefox 0.9 op het net, af en toe afgewisseld met IE6, en ik zie (qua opbouw en afbeeldingen) geen verschil.
Als je mij een mailtje stuurt, stuur ik je een paswoord en kun je op mijn computer precies zien wat er wel en wat er niet werkt.
Ik gebruik firefox 0.9.

jasper

De problemen zijn dat ik met mozillan dat Ranking niet kan bekijken, de kaart waarop de plaatsen staan waar de vogel is gezien (kaart van Nederland) laat hij soms mar half zien en als je op de kaart een specifieke plek vergroot dan zie je allemaal rare tekens, laat hij ook niet zien, en soms geeft hij een fout melding bij het invoeren van één of meerdere waarnemingen.

Ben ook zelf effe bezig met veranderingen op Mozilla, nieuwe plug-ins, misschien helpt dat.

GR,

Jasper

hiskodevries

#7
Voor alle stats heb ik het probleem inmiddels opgelost
nu het doorklikken nog.
Ook gefikst.
Mochten er nu nog problemen zijn hoor ik het graag

het invoeren van een waarneming gaat probleemloos
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

c_OOl

Gebruikers statistieken en rankings werken wederom niet in mozilla Firefox. :(  

Dylan

#9
Heeft niets met Firefox te maken. De link naar het plaatje klopte niet, dat heb ik gecorrigeerd. Het plaatje zelf had problemen vanwege een include die niet klopte (mijn schuld). E.e.a. is gecorrigeerd.
Dylan Verheul
Mede-oprichter Waarneming.nl