Helaas, gemeentes kan je niet wijzigen.
Vraag alsnog duffelt in te voeren, zo'n groot probleem is het nou ook weer niet. is immers voor de fun 
Je zou ook kunnen opschrijven Duffelt (Millingen a/d Rijn)
Ik ben het er eerlijk gezegd niet helemaal mee eens en vind het jammer dat je niet voor je eigen gemeente wilt meedoen. Ik heb het idee dat je graag een groter gebied wilt omdat het natuurgebied erbij ligt waar je misschien graag komt. Begrijpelijk, maar dat was niet het doel van dit topic.
Ja het is voor de fun, maar het doel was: kijk rond in je eigen gemeente, en dan ben jij als enige die nu "bepaald" dat je een uitzondering krijgt om niet je eigen gemeente te doen maar een ander gebied erbij. Ik wil graag dat je meedoet, maar ergens denk ik ook: Als je niet echt wilt richten op je eigen gemeente, waarom wil je dan meedoen? Bedoel ik helemaal niet bot, maar ik snap het niet zo goed. Maargoed, voor mij is ook niet helemaal duidelijk wat "Duffelt" is, volgens mij een soort overkoepelende naam voor meerdere dorpen/gemeente?
Tja in de AWD kom ik ook graag, net als Elswout, ligt beide net buiten Haarlem, telden voor mij ook niet mee, gewoon omdat het doel was om eens niet vooral/alleen in de bekende/leuke natuurgebieden te zoeken, maar te kijken wat er in je eigen gemeente is.
Ik zal Duffelt erbij zetten, maar nogmaals eigenlijk ben ik het er niet mee eens. Ik weet niet wat anderen vinden. Het gaat mij niet om het formaat van het gebied, maar om de "afspraak" dat je je richt op je eigen gemeente. En dat is (in mijn ogen, maar misschien komt het omdat ik "Duffelt" niet snap) nu niet wat er gebeurt.
Mag ik nu zeggen: Of eigen gemeente, of je doet niet mee. Of zet ik Duffelt erbij? Sorry ik weet het niet. Nogmaals, niets persoonlijks en ik hoop dat je wel meedoet, maar eigenlijk liever voor je eigen gemeente, omdat dat is waar het topic om ging. Ik zet Duffelt er voorlopig extra naast.
Marleen