Zuidpier van ijmuiden

Gestart door woost, november 12, 2011, 13:43:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

woost

Ik hoorde ergens op dit forum dat hij gesloten is, maar in het weekend wel open is.

Kan iemand dit bevestigen of vertellen hoe het precies zit?
Want ik wil er graag gaan vogelen, maar ben bang dat ik straks niet naar het eind van de pier kan wandelen.

mvg

Joost
Mijn echte naam is Joost (heel verrassend)

Nieuwste 3 soorten in fotoarchief (Totaal 197): Valkuil, Kruizerd en Kramswiek

joostheeremans

http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=169114.0


hier een topic over de zuidpier waarin wordt gezegd dat je via deze link: http://www.sportvisserijmidwestnederland.nl/zee/?page=werkzaamheden_pieren  de actuele situatie kan vinden. Zoals ik het zie moet je dus gewoon de pier op kunnen dit weekend.
MvG Joost Heeremans



- Do geese see god ?-

HPM

Citaat van: woost op november 12, 2011, 13:43:05 PM
Ik hoorde ergens op dit forum dat hij gesloten is, maar in het weekend wel open is.

Kan iemand dit bevestigen of vertellen hoe het precies zit?
Want ik wil er graag gaan vogelen, maar ben bang dat ik straks niet naar het eind van de pier kan wandelen.

mvg

Joost

Het forum heeft een uitstekende zoekfunctie.
Herman van der Meer

woost

persoonlijk vind ik die zoekfunctie tegen vallen.
Had ook gezicht op ijmuiden, maar dat al (te) snel opgegeven.

toch bedankt heren
Mijn echte naam is Joost (heel verrassend)

Nieuwste 3 soorten in fotoarchief (Totaal 197): Valkuil, Kruizerd en Kramswiek

HPM

Citaat van: woost op november 12, 2011, 17:50:03 PM
persoonlijk vind ik die zoekfunctie tegen vallen.
Had ook gezicht op ijmuiden, maar dat al (te) snel opgegeven.

toch bedankt heren

Tja, het is maar wat je tegenvallen noemt. Als je op 'zuidpier' zoekt is het het allereerste wat je tegenkomt dat wat je wilde weten, het topic met de titel 'Zuidpier afgesloten t/m (in elk geval) januari 2012'.
Herman van der Meer

Vincent Hart

Ctrl-f op "Zuidpier" in het topic Vogels was voldoende geweest  :-\
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

HPM

Citaat van: Vincent Hart op november 12, 2011, 18:01:05 PM
Ctrl-f op "Zuidpier" in het topic Vogels was voldoende geweest  :-\

Ja, zo recent was het wel.
Herman van der Meer

woost

persoonlijk vind ik die zoekfunctie tegen vallen.
Had ook gezocht op "ijmuiden", maar dat al (te) snel opgegeven.

toch bedankt heren
Mijn echte naam is Joost (heel verrassend)

Nieuwste 3 soorten in fotoarchief (Totaal 197): Valkuil, Kruizerd en Kramswiek

HPM

Citaat van: woost op november 12, 2011, 20:28:13 PM
persoonlijk vind ik die zoekfunctie tegen vallen.
Had ook gezocht op "ijmuiden", maar dat al (te) snel opgegeven.

toch bedankt heren

Persoonlijk vind ik je zoekvermogen (en zoekbereidheid) nogal tegenvallen. En persoonlijk vind ik het nog meer tegenvallen dat je desondanks de zoekfunctie van het forum niet goed noemt. De vraag komt dan bij me op waarop je dat baseert. Ik heb alleen problemen als ik me het juiste trefwoord of trefwoorden niet kan herinneren, maar dat kan hier het probleem niet geweest zijn.
Herman van der Meer

Steven Wytema

Persoonlijk vind ik het wel apart dat gisteren een Kleine Alk is gezien vanaf de punt van de zuidpier.

(en persoonlijk trek ik me eigenlijk niet zoveel aan van de opmerking van Joost, maar zeker niet van Herman)
Steven Wytema


Tim Zutt

Gistermiddag waren Miranda en ik op de Noordepier en konden we zien, dat het hek op de Zuidpier open stond. Het was er ook behoorlijk druk.

Groet,
Tim en Miranda

frankw

Dan klopt het dat ie in het weekend open is....

HPM

Citaat van: Steven Wytema op november 13, 2011, 09:28:19 AM
Persoonlijk vind ik het wel apart dat gisteren een Kleine Alk is gezien vanaf de punt van de zuidpier.

(en persoonlijk trek ik me eigenlijk niet zoveel aan van de opmerking van Joost, maar zeker niet van Herman)

Dat komt dan mooi uit want mijn opmerking was ook helemaal niet voor jou bedoeld.
Herman van der Meer

woost

nou ik lig der ander flink van wakker.

Beter dat hij in het weekend toch open is, kleine Alk is een fijn soortje
Mijn echte naam is Joost (heel verrassend)

Nieuwste 3 soorten in fotoarchief (Totaal 197): Valkuil, Kruizerd en Kramswiek

wolbert

Ik ga morgen met een groepje Veluwnaren naar de Zuidpier en het Kennemermeer toe. We hebben alleen geen goed idee voor het middagprogamma. Hebben jullie nog tips?
Vriendelijke groet,
Wolbert

Yeronimo

Citaat van: wolbert op november 18, 2011, 17:39:35 PM
Ik ga morgen met een groepje Veluwnaren naar de Zuidpier en het Kennemermeer toe. We hebben alleen geen goed idee voor het middagprogamma. Hebben jullie nog tips?

Zuid-Kennemerland en de Amsterdamse Waterleidingsduinen zijn twee leuke plekken die redelijk in de buurt liggen :).
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

frankw

Citaat van: wolbert op november 18, 2011, 17:39:35 PM
Ik ga morgen met een groepje Veluwnaren naar de Zuidpier en het Kennemermeer toe. We hebben alleen geen goed idee voor het middagprogamma. Hebben jullie nog tips?
Op die 2 locaties kan je prima ook de middag vullen. Op de zuidpier ben je zo een aantal uur verder is mijn ervaring, zo ook op de andere locatie. :duim:

KorHaan

Citaat van: frankw op november 18, 2011, 21:16:26 PM
Citaat van: wolbert op november 18, 2011, 17:39:35 PM
Ik ga morgen met een groepje Veluwnaren naar de Zuidpier en het Kennemermeer toe. We hebben alleen geen goed idee voor het middagprogamma. Hebben jullie nog tips?
Op die 2 locaties kan je prima ook de middag vullen. Op de zuidpier ben je zo een aantal uur verder is mijn ervaring, zo ook op de andere locatie. :duim:


Mijn idee; stoeltje mee, en afwachten wat er komt. Is mij altijd goed bevallen op de ZP.

Vriendelijke groet,

Ronald Sinoo