Hoofdmenu

Zwarte mees

Gestart door henkjanvdkolk, november 23, 2006, 15:54:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

henkjanvdkolk

Vandaag zit [of zat] er voor de 2e keer een zwarte mees in de tuin.
Prachtig..., Ik natuurlijk gelijk proberen om hem op de camera te zetten.

Maar helaas niet gelukt door de enorme bewegelijkheid van het beestje die van sparrenkegel toto sparrenkegel springt om te kijken voor eten.

En het is ook lastig zoeken als je hem weer eens niet ziet tussen al die vinken, groenlingen, en andere mezen in de sparren
Groeten,
Henk-Jan van der Kolk

maartenwielstra

Is dit het 'leuke waarnemingen-topic'? ;)

Rinie van Reenen

't Is natuurlijk leuk als zo'n beestje in je tuin zit. Alleen begrijp ik niet helemaal wat je met dit topic wilt zeggen? Misschien is het ook handiger dit bericht te plaatsen in 'Tuinvogels' (zie verder ook Persoonlijk Bericht).

CiteerPrachtig..., Ik natuurlijk gelijk proberen om hem op de camera te zetten.
Lijkt me begrijpelijk dat dit niet lukt: de eerste keer dat een vogel zich vrijwillig op een camera laat plaatsen moet ik nog meemaken. En als 'ie vervolgens op je camera zit, kun je er alsnog geen foto van maken ;).
Groet, Rinie van Reenen

henkjanvdkolk

Citeer't Is natuurlijk leuk als zo'n beestje in je tuin zit. Alleen begrijp ik niet helemaal wat je met dit topic wilt zeggen? Misschien is het ook handiger dit bericht te plaatsen in 'Tuinvogels' (zie verder ook Persoonlijk Bericht).

CiteerPrachtig..., Ik natuurlijk gelijk proberen om hem op de camera te zetten.
Lijkt me begrijpelijk dat dit niet lukt: de eerste keer dat een vogel zich vrijwillig op een camera laat plaatsen moet ik nog meemaken. En als 'ie vervolgens op je camera zit, kun je er alsnog geen foto van maken ;).
Je begrijpt best wat ik bedoel, maar ik gebruik trouwens een videocamera die wat verder inzoomt
Groeten,
Henk-Jan van der Kolk

Rinie van Reenen

Ha Henk-Jan,

Ja, ik begrijp wel wat je bedoelt; het was dan ook humoristisch, en niet serieus bedoeld. Sorry als het niet zo overgekomen is.
Groet, Rinie van Reenen

henkjanvdkolk

CiteerHa Henk-Jan,

Ja, ik begrijp wel wat je bedoelt; het was dan ook humoristisch, en niet serieus bedoeld. Sorry als het niet zo overgekomen is.
ja dat weet ik,ik vond het ook niet erg hoot, maar ik bedoelde, omdat jij het over foto's had, te zeggen, dat onze videocamera 10x inzoomt en mijn digitale camera maar 3.2x.
Groeten,
Henk-Jan van der Kolk