Hoofdmenu

Gedrag op forum

Gestart door HPM, oktober 06, 2011, 18:00:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

HPM

Citaat van: Joost Heeremans Re: roofvogel? 6 oktober om 14:07:40

Het is de laatste tijd al een paar keer voorgekomen dat iemand een ander verbaal aanvalt, daarop verschillende reacties ontlokt, vervolgens zijn reacties verwijderd en een volledig topic aan onbegrijpelijke reacties achterlaat. Misschien is het mogelijk om in ieder geval wel te laten zien dat er reacties zijn verwijderd en door wie?

Het is geen probleem van de laatste tijd, maar inderdaad ergerlijk gedrag. Naar de overblijvenden kan dan met de vinger worden gewezen terwijl zij hun handen in onschuld wassen.

Het komt ook nogal eens voor dat mensen (soms dezelfde) als de discussie niet gaat zoals ze willen beginnen te gillen dat een admin het topic op slot moet doen of zelfs helemaal moet verwijderen. Het eerste gebeurt dan ook wel eens, waardoor je helemaal machteloos bent.

De enige manier waarop je je een beetje tegen het verwarrende verwijderen van berichten kunt wapenen is door te kwoten waarop je reageert, vooral in 'moeilijke' discussies. Op die manier komen berichten nooit in de lucht te hangen.

--
Ik ben niet van plan om naar Praat maar Raak te gaan elke keer als iemand begint te piepen dat een discussie de verkeerde kant opgaat. Dat een discussie niet direct meer met het oorspronkelijke onderwerp heeft te maken of dat er verschil van mening is, of dat er iemand lange tenen heeft, zijn voor mij geen goede redenen om een topic op slot te doen. Zolang mensen netjes tegen elkaar blijven moeten eventuele misverstanden ter plaatse uit de weg geruimd kunnen worden.



Herman van der Meer

Antonie Blom

Citaat van: HPM op oktober 06, 2011, 18:00:21 PM
Zolang mensen netjes tegen elkaar blijven moeten eventuele misverstanden ter plaatse uit de weg geruimd kunnen worden.

:duim: :duim: :duim:
Met vriendelijke groeten, Antonie Blom

Op https://sandra-antonie.smugmug.com/ is een selectie van mijn foto's te vinden.