Hoofdmenu

DB weekend

Gestart door Stijn E., september 24, 2011, 21:38:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

Stijn E.

Ha allemaal,

Een tijd geleden al heb ik besloten lekker mee te gaan met de JNM van 30 t/m 2 oktober op Vogeltrekkamp. Dat is zoals waarschijnlijk bekend ook het dutchbirdingweekend. Nu komt het dichterbij en is er meer kampinfo. Dan gaat het toch even jeuken bij me, want een weekendtas (slaapzak, matje en evt. tent zijn nogal lomp) + scope + rugzak op Texel krijgen is niet zo'n probleem, maar ze een half uur door het donker meenemen op een fiets wordt toch een beetje lastig. Ik denk er daarom aan om zelfstandig en niet met de JNM naar Texel te gaan, hoe jammer het ook is het JNM-gebruis te moeten missen. Afijn, het maakt natuurlijk niets uit als ik alleen ga want op je veertiende mag je simpelweg nog geen auto besturen B) Dan kom je al gauw weer op de fiets te zitten...

Vandaar langs deze weg de vraag of er nog een plaats is voor me in een auto naar Texel op op vrijdagavond of zaterdag-/zondagochtend, en het liefste dezelfde auto terug op zaterdag-/zondagavond. Texel is leuk, maar m'n school is niet zo blij als ik daar maandag nog zit natuurlijk ;)

Alles wat ik meepak van het weekend dat gaaf belooft te worden is natuurlijk meegenomen. Ik hoor dus heel graag met wie ik mee mag genieten op Texel ergens tussen 30 en 2 oktober! :)

Reacties mogen hier of per mail: stijn.eikelboom [at] hetnet [punt] nl ([at] vervangen door @ , [punt] vervangen door .)
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Lonnie Bregman

Je weet niet wat je mist hoor, als je niet met de JNM meegaat. ;)
Groeten, Lonnie Bregman

Stijn E.

Citaat van: lonnie20 op september 29, 2011, 17:16:36 PM
Je weet niet wat je mist hoor, als je niet met de JNM meegaat. ;)

...maar dankzij een aantal behulpzame mensen ga ik waarschijnlijk toch met de JNM mee.
Nog ff wat puntjes op de i zetten, maar dat komt wel goed :)
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Lonnie Bregman

Groeten, Lonnie Bregman

martinharskamp

Hopelijk brengt deze nacht weer veel nieuwe vogels naar Texel. Ik ben vandaag aangekomen en vond het op veel plaatsen redelijk leeg, bijvoorbeeld in de Tuintjes en bij het Reddingsboothuis. Maar in één nacht kan er natuurlijk veel veranderen!

Yeronimo

Citaat van: martinharskamp op september 29, 2011, 20:53:55 PM
Hopelijk brengt deze nacht weer veel nieuwe vogels naar Texel. Ik ben vandaag aangekomen en vond het op veel plaatsen redelijk leeg, bijvoorbeeld in de Tuintjes en bij het Reddingsboothuis. Maar in één nacht kan er natuurlijk veel veranderen!

Zou mogelijk kunnen dat er weer genoeg nieuwe aanwas komt.
Zie: http://public.flysafe.sara.nl/bambas/migration/index.php?radar=wier&subwindow=se
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden