Hoofdmenu

Ransuilen gezien

Gestart door ashorst, augustus 07, 2011, 12:01:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

ashorst

 Betreft RANSUILEN gezien op 6 augustus 2011

Het invoeren lukt helaas niet op de waarnemingen, ik krijg iedere keer de reactie dat ik het fout doe.
Maar wat niet fout is is dat ik zaterdag om 11:00 en om 14:30 2 ransuilen heb gezien in de Ooij nabij Vlietberg. Ze zaten in 2 verschillende bomen die naast elkaar zaten. Hoewel ze verscholen zaten achter gebladerte, heb ik er toch foto's van gemaakt.

Lies

NB Hoe je een reactie op het forum moet zetten zie ik nergens staan, dus wellicht is een 'topic' een reactie op het forum.

HPM

Citaat van: ashorst op augustus 07, 2011, 12:01:20 PM

[...]
NB Hoe je een reactie op het forum moet zetten zie ik nergens staan, dus wellicht is een 'topic' een reactie op het forum.

Nee, jij bent een nieuw topic gestart. Ik heb daar op gereageerd door rechtsboven je bericht op 'Citaat' te klikken, maar ik had het ook kunnen doen door rechtsonder je bericht op 'Reageer' te klikken. Dan krijg je een leeg invoerscherm om je reactie in te zetten.
Als je met citaat reageert, zet je reactie dan onderaan, na de '/quote'

Herman van der Meer

marijn

Citaat van: ashorst op augustus 07, 2011, 12:01:20 PM
Het invoeren lukt helaas niet op de waarnemingen, ik krijg iedere keer de reactie dat ik het fout doe.


Beste Lies,
Leuke waarneming. Ik neem aan dat je hem op Telmee probeert in te voeren?
Wat voor foutmelding krijg je dan precies?
Heb je plaats (klik op de kaart), datum en soort goed ingevuld? Dat zou genoeg moeten zijn om de waarneming normaal op te kunnen slaan.


Groet,
Marijn
Marijn Prins