Ik heb een probleem bij het op mijn telefoon krijgen van de OSM-kaarten van Zwitserland, graag hulp :-)
- Een tijdje geleden heb ik de OSM-kaarten van Nederland via obsmapp gedownload, werkt super

, nu wilde ik ook de OSM kaarten van Zwitserland erop zetten (volgende week op vakantie), niet beschikbaar in Obsmapp, maar met dit topic erbij zou het moeten lukken (dacht ik...).
Dus heb ik: - de Zwitserse OSM-kaarten gedownload op mijn PC via de eerste link in het 1e bericht in dit topic.
- Mijn telefoon aan mijn computer gehangen, helaas herkent de verkenner hem dan niet als apart schijfstation, maar alleen als camera, handig om foto's eraf te halen, maar hiervoor niet handig.
- Dus heb ik zojuist mijn telefoon opengewerkt, microsd-kaartje eruit en in mijn PC geplugd in de veronderstelling dat ik daar een map zou vinden waar ik de zwitserse OSM kaarten in kan zetten (en waar dus al een nederlandse in moet staan als ik het goed heb), helaas... Alle directories afgezocht, niks gevonden.
Dus heeft iemand een oplossing (misschien is de simpelste oplossing voor nu, de kaarten downloadable maken vanuit Obsmapp?)?
Alvast dank!