Pelagic - nieuwe poging

Gestart door Vincent Hart, augustus 01, 2011, 22:13:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

Maurice Elf

Nee, zie mijn reactie vwb het carpoolen, op dat moment dacht ik, nu ga ik me echt opgeven en toen zat hij vol...Erg jammer!
Mvg Maurice

Theovanv

Er is een bepaalde boottocht al volgeboekt voor zover ik het begrijp, maar de excursie van DFB gaat toch nog wel door, mss op 9 oktober? Of heb ik het mis. Ik heb in ieder geval me aangemeld via de site dat ik interesse heb en daar heb ik niks over gehoord.
Theo van Veenendaal

fkdeboer

Citaat van: Theovanv op september 13, 2011, 22:44:18 PM
Er is een bepaalde boottocht al volgeboekt voor zover ik het begrijp, maar de excursie van DFB gaat toch nog wel door, mss op 9 oktober? Of heb ik het mis. Ik heb in ieder geval me aangemeld via de site dat ik interesse heb en daar heb ik niks over gehoord.

Citaat van: Vincent Hart op augustus 02, 2011, 00:10:06 AM
Opzich een prima idee, maar Lauwersoog om 7.30u is best een uitdaging voor veel (andere :P ) DFB'ers natuurlijk ...
Alternatief: zondag 9 oktober vanuit Den Helder > http://www.pterodroma.com/?page_id=34

Zie poll :)

ik weet niet via welke site je hebt opgegeven? maar de tocht waar de DFB-excursie op 9okt dus mee wilde, is dus vol.
grtjes,
Folkert
--
"This is like deja vu all over again."
Yogi Berra

Theovanv

Via de dfb site heb ik aangegeven interesse te hebben, daar heb ik niks meer van gehoord. Dus er komt geen dfbexcursie op zee meer? En gaan er dfbers 9 oktober mee of was iedereen te laat? Dat was toch gewoon een andere boottocht waar we mss gebruik van hadden kunnen maken?
Theo van Veenendaal

Sander Haak

Citaat van: fkdeboer op september 12, 2011, 17:30:02 PM
ik dacht dat jij je al opgegeven had? jammer!
Sander?

Ik heb me al lang geleden ingeschreven samen met een vriend. Mochten er nog mensen op zoek zijn naar vervoer, de achterbank van de Focus is nog vrij. In verband met andere verplichtingen wordt het wel een snelle heen en weer, ik heb helaas geen tijd voor eventuele opduikende zeldzaamheden in de kop van NH.
Groet, Sander Haak (Woerden)