Pelagic - nieuwe poging

Gestart door Vincent Hart, augustus 01, 2011, 22:13:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

Vincent Hart

Moest bij het lezen van het topic Wrakvissen en zeevogelen opeens denken aan onze pelagic-plannen van vorig jaar. Wie zou het leuk vinden om - bijv. in het weekend dat in alle herfstvakanties valt - een dagje de zee op te gaan?

Als ik weet hoeveel mensen daar oren naar hebben, kan ik eens kijken of ik iets kan regelen :)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Jarinka

Groeten, Jarinka Heijink

Robertmeer

Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

stefanhageman

Vanaf waar vertrekken we dan? IJmuiden of Neeltje Jans?
Stefan Hageman


Vincent Hart

Ik denk eerder Den Helder of Lauwersoog.
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

GijsB


Op zaterdag 17 september gaan we weer de zee op om zeevogels te bekijken. We vertrekken om 7.30 uur vanuit de haven van Lauwersoog met de DAGERAAD en we zullen rond 17.00 uur weer terug zijn. De kosten zijn 30 euro per persoon. Dit bedrag moet je overmaken op girorek.4558298 t.n.v. J.Kalsbeek in Oosterwolde o.v.v. je eigen naam. Er kunnen maximaal 70 personen mee en je geld moet voor 15 augustus binnen zijn.
Dit staat op Lauwersmeer.com
misschien interessant (met een kleine groep wordt te duur denk ik)
Gijs

Vincent Hart

Opzich een prima idee, maar Lauwersoog om 7.30u is best een uitdaging voor veel (andere :P) DFB'ers natuurlijk ...

Alternatief: zondag 9 oktober vanuit Den Helder > http://www.pterodroma.com/?page_id=34

Zie poll :)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

GijsB

Voor mensen die echt ver weg wonen heb ik nog wel een slaapplaats in groningen in de aanbieding
Gijs

Vincent Hart

Ik kan trouwens zelf iig 9 oktober niet ivm DT ...  :-\
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

firecrest

Citaat van: Vincent Hart op augustus 02, 2011, 00:27:26 AM
Ik kan trouwens zelf iig 9 oktober niet ivm DT ...  :-\
17 september is ook DT.
Ik kan dus ook beide dagen niet :-\

Rickschonewille

Ik was al ingeschreven voor die van 9 Oktober uit Den Helder.

GijsB

Citaat van: firecrest op augustus 02, 2011, 05:08:45 AM
Citaat van: Vincent Hart op augustus 02, 2011, 00:27:26 AM
Ik kan trouwens zelf iig 9 oktober niet ivm DT ...  :-\
17 september is ook DT.
Ik kan dus ook beide dagen niet :-\

Het kan niet beide een DT weekend zijn lijkt me
zit toch altijd een week tussen? en tussen 17 september en 9 oktober zitten 3 weken.
Waar staan trouwens de data van de weekenden?
Gijs

Vincent Hart

Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Stijn E.

Ik ben momenteel even niet in staat hier aan te werken, maar zodra dat wel zo is komt er ook meer informatie op de site!
Uiteraard in overleg met Vincent ;)
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Maurice Elf

Citaat van: Rickschonewille op augustus 02, 2011, 08:50:58 AM
Ik was al ingeschreven voor die van 9 Oktober uit Den Helder.


Ik heb hierboven ook op 9 oktober gestemd, Den Helder is net iets beter te doen dan Lauwersoog zo 's ochtends vroeg  ;D . Ik heb me nog niet officieel via de site opgegeven. Ik ben benieuwd of er nog meer mensen gaan, er zijn nu nog maar 3 stemmen totaal uitgebracht.


Zou leuk zijn als er meer mensen van het forum mee gaan!
Mvg Maurice

fkdeboer

Citaat van: Maurice11 op augustus 13, 2011, 13:23:37 PM
Ik heb hierboven ook op 9 oktober gestemd, Den Helder is net iets beter te doen dan Lauwersoog zo 's ochtends vroeg  ;D . Ik heb me nog niet officieel via de site opgegeven. Ik ben benieuwd of er nog meer mensen gaan, er zijn nu nog maar 3 stemmen totaal uitgebracht.

Zou leuk zijn als er meer mensen van het forum mee gaan!
ik heb me (los van dit topic) samen met mijn vader opgegeven officieel opgegeven voor 9 oktober! Dus er gaan meer mensen van het forum mee. 8)
grtjes,
Folkert
--
"This is like deja vu all over again."
Yogi Berra

Maurice Elf

Citaat van: fkdeboer op augustus 30, 2011, 15:44:50 PM
Citaat van: Maurice11 op augustus 13, 2011, 13:23:37 PM
Ik heb hierboven ook op 9 oktober gestemd, Den Helder is net iets beter te doen dan Lauwersoog zo 's ochtends vroeg  ;D . Ik heb me nog niet officieel via de site opgegeven. Ik ben benieuwd of er nog meer mensen gaan, er zijn nu nog maar 3 stemmen totaal uitgebracht.

Zou leuk zijn als er meer mensen van het forum mee gaan!
ik heb me (los van dit topic) samen met mijn vader opgegeven officieel opgegeven voor 9 oktober! Dus er gaan meer mensen van het forum mee. 8)

Leuk, ik denk dat ik me dan ook op ga geven!!!
(Kwam ik jou van de week in Utrecht tegen met een wielertenue aan??? Toen ik daar hard mijn best deed de kwak te dippen, wat gelukt is....)
Mvg Maurice

fkdeboer

dat was ik ja! O0
grappig, ik had de link tussen (forum-)naam en gezicht nog niet gelegd!

grtjes,
Folkert
--
"This is like deja vu all over again."
Yogi Berra

Maurice Elf

Ik wist het ook niet 100% zeker, maar dacht het onthouden te hebben van de Middelste bonte specht  ;D
Mvg Maurice

Jarinka

Joepie! Ik ben op 17 september vrij van m'n werk, dus dan zou ik met die pelagic mee kunnen. Moet dan wel overnachten in de buurt van Lauwersoog, maar dat zal wel gaan lukken.
Wie gaan er dan nog meer (evt. met auto)? In Zoutkamp zijn trekkershutten die geschikt zijn, maar de bus gaat te laat vanaf daar.
Groeten, Jarinka Heijink

GijsB

17 september gaat hem niet worden voor mij, heb ik een integratieweekend van de studentenvereniging
Gijs

frankw

Citeerintegratieweekend
Klinkt gezellig. :rolleye: ;)

Sander Haak

Citaat van: fkdeboer op augustus 30, 2011, 15:44:50 PM
ik heb me (los van dit topic) samen met mijn vader opgegeven officieel opgegeven voor 9 oktober! Dus er gaan meer mensen van het forum mee. 8)

Ja! Carpooltje doen vanuit Utrecht? Ik heb een auto en nog twee vrije stoelen.
Groet, Sander Haak (Woerden)

Maurice Elf

#23
Citaat van: Sander Haak op september 07, 2011, 14:51:31 PM
Citaat van: fkdeboer op augustus 30, 2011, 15:44:50 PM
ik heb me (los van dit topic) samen met mijn vader opgegeven officieel opgegeven voor 9 oktober! Dus er gaan meer mensen van het forum mee. 8)

Ja! Carpooltje doen vanuit Utrecht? Ik heb een auto en nog twee vrije stoelen.

Ha Sander, leuk, er zijn dus meer mensen van dit forum die voornemens zijn die dag te gaan!
Ook ik kom uit de omgeving Utrecht, carpoolen/kosten delen ben ik ook wel voor in! Ik weet natuurlijk niet of jij met 2 personen bent, of dat jou vierde zitplaats in je auto is bezet door apparatuur of zoiets, mocht dit zo zijn heb ik ook 1 auto met (buiten mij) nog 3 zitplaatsen en een grote laadruimte voor camera's/kijkers etc  ;D. Mocht jou 4e plaats in de auto bezet zijn door een persoon wordt dat hele eind  ;D carpoolen met 5 personen misschien een beetje krap met zijn 3en achterin, maar zou eventueel wel kunnen in mijn auto (Grand Scenic).

Ben benieuwd of er iets geregeld kan worden vanuit Utrecht, lijkt me gezellig/leuk!! 

Edit: Ik zie net dat de tocht is volgeboekt....Dat krijg je er van als je te sloom bent met het inschrijven.... :-[ K*T!
Mvg Maurice

Jarinka

De pelagic van 17 september gaat trouwens niet door omdat er te weinig aanmeldingen zijn. Helaasch...
Groeten, Jarinka Heijink

fkdeboer

top! superleuk!


qua vervoer weet ik nog niet wat ik doe. Mijn vader komt uit hilversum (stationwagon, dus daar kunnen makkelijk 4 personen in). Laten we als de datum nadert even contact hebben en dan kunnen we wat afspreken!
grtjes,
Folkert
--
"This is like deja vu all over again."
Yogi Berra

Theovanv

Ik wil zeker mee, maar moet alleen wel een stuk reizen waarschijnlijk, dus moet wel op de begintijd op de startplek aanwezig kunnen zijn. Dus een excursie s ochtends heel vroeg gaat dan niet lukken met het ov of ik moet met iemand mee kunnen rijden die langs Apeldoorn komt.
Theo van Veenendaal

fkdeboer

Citaat van: Theovanv op september 12, 2011, 15:33:17 PM
Ik wil zeker mee, maar moet alleen wel een stuk reizen waarschijnlijk, dus moet wel op de begintijd op de startplek aanwezig kunnen zijn. Dus een excursie s ochtends heel vroeg gaat dan niet lukken met het ov of ik moet met iemand mee kunnen rijden die langs Apeldoorn komt.

ik ben bang dat je te laat bent... inmiddels volgeboekt.
grtjes,
Folkert
--
"This is like deja vu all over again."
Yogi Berra

Maurice Elf

Inderdaad  :-[

Ik heb ze nog wel een mail gestuurd over een "reserve lijst" maar heb nog geen antwoord ontvangen.
Mvg Maurice

fkdeboer

ik dacht dat jij je al opgegeven had? jammer!
Sander?
grtjes,
Folkert
--
"This is like deja vu all over again."
Yogi Berra