Hoofdmenu

wie weet wat dit is?

Gestart door develhorst, juli 29, 2011, 23:20:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

develhorst

wie weet wat dit is?
Hartelijke groet,
Jan Burgers

lo.troisfontaine

Wie wil er weten of dat er een hazelaar op de foto staat? Of gaat het ergens anders om.

Een goede gewoonte en eigenlijk afspraak is dat je met je eigen naam een bericht ondertekend.
Verder is er een apart forum voor planten en bomen.

Vaak is het ook handig om plaats of tijdstip van een waarneming te vermelden, dat kan het beantwoorden van vragen een stuk eenvoudiger maken.

Mijn opmerkingen zijn trouwens goed bedoeld en niets ten nadele van de vragensteller.

groeten,

Lo

develhorst

#2
Lo,
Als er iemand is die weet wat dit is dat ben jij het...
Ballonzuilbossen-visvijver....
Jan.
Hartelijke groet,
Jan Burgers

lo.troisfontaine

Prachtig, Ik had al een donkerbruin vermoeden. Daarom reageerde ik op deze manier, omdat het mij wat bevreemde dat iemand op deze manier zijn vragen stelde. Dus dat moest of inderdaad diegene zijn waar Dré over verteld heeft of iemand die iets met mineerders heeft.

Ik zal verder niets zeggen, dus kijken we maar of er nog anderen reageren. Ik heb in ieder geval nog meer plaatsen gevonden in de tussenliggende kilometerhokken, met dit afgebeelde. Dus we hebben nog enkele dingen in het verschiet.

groeten,

Lo

develhorst

Ik ben die van Dre.
Maar niet van de mineerders..
Ben bezig met een onderzoek en heb veel belangstelling naar het voorkomen in andere gebieden.
Jan.
Hartelijke groet,
Jan Burgers

beetlestitch

we weten pas over een jaar wat de dode bladeren van deze struik opleveren is het een boktor larve of een andere oorzaak. het is wel een leuk raadsel. misschien een optie om de tak[ken] te merken en als de bladeren in het voorjaar uitlopen deze gemerkte takken af te knippen en op water zetten en wachten of er wat uit komt. ben ook zeer benieuwd. groeten toon.
Toon Keukelaar