Hoofdmenu

Vakantietijd...

Gestart door Anne Hueber †, juli 19, 2011, 13:53:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

Anne Hueber †

Gelijk hier maar even melden.
Ivm vakantie (Weia, Johan en Martin), gaat het keuren van foto's een beetje langer duren. Op een mooie dag komen er zo'n 300 foto's binnen, die heb ik niet in een mum van tijd gekeurd, want dan zie ik m'n bed niet meer ;) ;D .  Ik vraag jullie dus om een beetje geduld te hebben, het komt allemaal goed.

Bertusvr

#1
Citaat van: Anne Hueber op juli 19, 2011, 13:53:49 PM
Ivm vakantie (Weia, Johan en Martin), gaat het keuren van foto's een beetje langer duren. Op een mooie dag komen er zo'n 300 foto's binnen, die heb ik niet in een mum van tijd gekeurd, want dan zie ik m'n bed niet meer ;) ;D .

Doorwerken Anne!! heb net een waarneming zuidelijke oever met foto ingevoerd en die is nog niet goed gekeurd. Staat er nu al 2 minuten !!  ;D

Anne Hueber †

Citaat van: Bertusvr op juli 19, 2011, 14:28:22 PM
Citaat van: Anne Hueber op juli 19, 2011, 13:53:49 PM
Ivm vakantie (Weia, Johan en Martin), gaat het keuren van foto's een beetje langer duren. Op een mooie dag komen er zo'n 300 foto's binnen, die heb ik niet in een mum van tijd gekeurd, want dan zie ik m'n bed niet meer ;) ;D .

Doorwerken Anne!! heb net een waarneming zuidelijke oever met foto ingevoerd en die is nog niet goed gekeurd. Staat er nu al 2 minuten !!  ;D

Ik krijg je nog wel Bertus ;) ;D
Had ik nou zonet die van jou afgekeurd..... ;D 8) O0

Bertusvr

Ik zal je eerlijk vertellen, dat toen ik het berichtje getypt had, en ik terug naar de waarneming ging, hij al goedgekeurd was. Je hebt het dus niet zo druk  ;D

Anne Hueber †

Citaat van: Bertusvr op juli 19, 2011, 14:44:48 PM
Ik zal je eerlijk vertellen, dat toen ik het berichtje getypt had, en ik terug naar de waarneming ging, hij al goedgekeurd was. Je hebt het dus niet zo druk  ;D

Nee, nu nog niet (die 30 waren nog wel bij te benen), maar dat komt nog wel naarmate de dag vordert ;D

Gery

Wat een luxe toch bij die Nederlanders! Mijn laaste goedgekeurde libellenfoto op waarnemingen.be dateert van 02/08/2010

Sindsdien niks meer............. of toch

deze

http://waarnemingen.be/waarneming/view/49916941

Die staat op niet te beoordelen maar is toch overduidelijk een zwarte heidelibel?

Gery

Anne Hueber †

Raar, dat ie op '(nog) niet te beoordelen' staat.
Deze soort is niet te missen ;D

Gery

Ja dacht net hetzelfde  ;)

Dus Nederlanders niet klagen hé als het goedkeuren wat langer duurt  :police: