Ecologische Flora in 5 delen

Gestart door nhdejong, juli 18, 2011, 11:33:35 AM

Vorige topic - Volgende topic

nhdejong

LS.,

De vijfdelige Ecologische Flora van Nederland (Weeda et al.) is niet meer leverbaar. Weet iemand of die toch nog ergens te krijgen is? Of is er een herdruk in voorbereiding?

Thanx,
Klaas


nhdejong

Tsja, dat is alleen deel 1. Toegegeven, beter dan geen enkel deel, maar dan mis ik toch nog 4 delen...

Smiles,
Klaas

mcbud

Heb  je ook de tweede link aangeklikt?

Nederlandse Oecologische Flora, wilde planten en hun relaties - Eddy Weeda.
Serie in 5 delen + register uitgegeven van 1985 tot 1995. 1e druk.
In uitstekende staat. Inclusief de originele papieren omslagen (deze zijn in redelijke staat gezien de kwetsbaarheid). Klassiek werk is niet meer te verkrijgen in de boekhandel en zeker deze eerste druk niet. Vaste prijs € 250,00.
(ik ben geen belanghebbende....)

nhdejong

Oeps, sorry, nee zie ik nu pas, dom van me.

Is er een verschil met de 3e druk (2003)? Of was het een kwestie van meer exemplaren nodig?

De prijs is aanzienlijk hoger dan dat ie oorspronkelijk was (€175), denk je niet dat er nog een herdruk komt binnenkort? Het lijkt me dat meer mensen hier naar op zoek zijn...

In ieder geval dank voor je moeite, McBud!

Smiles,
Klaas

Melchior van Tweel

Hallo Klaas,

Nee, de herdrukken zijn hetzelfde als de eerste druk (eigenlijk zijn het dus oplagen...). Ik veracht niet dat er nog een "herdruk" komt. Er zullen zeker nog diverse gegadigden voor zijn, maar vrees dat dat er te weinig zijn om een herdruk te rechtvaardigen. Een echte herziening zou natuurlijk helemaal tegek zijn, maar Eddy Weeda kennende komt die zeker niet voordat hij met pensioen is. Hij heeft het veel te druk.

Groet, Melchior
Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl