kosten gebruik obbs map buitenland

Gestart door falco, juni 28, 2011, 12:29:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

falco

Misschien een domme vraag, maar:

Als ik in het buitenland alleen soorten invoer en ze niet upload, kost mij dat dan geld?

Bedankt weer!

p.s. ik weet dat de soortenlijsten uit het buitenland nog niet beschikbaar zijn.
Ies Goedbloed jr.

Ringing birds is a pastime for birdwatchers who aren't able to find rarities in the field ;)

Alex Kwak

Als je geen lijsten update, uploads doet of kaarten ophaalt, ga je niet on-line, en dus kost het je niets.
Tip: zet in het buitenland je data-verbinding uit, dan is de kans op onverwachte kosten weer een stuk minder.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

jvogels

Net nieuw bij een grote provider (ik ga er vanuit dat we hier niet zomaar aan reclame gaan doen), voor 2 euro per dag de hele dag online in het buitenland, met een limiet van 35 MB (per dag)!

voorheen kon je 25 MB voor een hele week afkopen voor 10 euro, dus dat scheelt echt een hele berg. 25 MB is echt niks, beetje mail checken en het reguliere dataverkeer en je zit daar zo op in een week.

Gerard Troost

Citaat van: jvogels op juni 28, 2011, 23:30:01 PM
Net nieuw bij een grote provider (ik ga er vanuit dat we hier niet zomaar aan reclame gaan doen), voor 2 euro per dag de hele dag online in het buitenland, met een limiet van 35 MB (per dag)!

voorheen kon je 25 MB voor een hele week afkopen voor 10 euro, dus dat scheelt echt een hele berg. 25 MB is echt niks, beetje mail checken en het reguliere dataverkeer en je zit daar zo op in een week.
35 mb is aardig wat. Vast alleen in de EU?
Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen

Alex Kwak

Citaat van: jvogels op juni 28, 2011, 23:30:01 PM
Net nieuw bij een grote provider (ik ga er vanuit dat we hier niet zomaar aan reclame gaan doen)

Nu maak je alleen maar nieuwsgierig, noem het beessie maar bij z'n naam  ;)
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

jvogels

vodafone offc; zijn vaak de eerste met nieuwe bedrijfsmodellen. In passport landen, dus EU plus wat landen daar omheen.

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0