welke roofvlieg

Gestart door koeks, oktober 09, 2006, 21:43:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

koeks

Ik denk dat dit een roofvlieg is , maar kunnen jullie mij de juiste benaming geven?


Alvast bedankt



Mark van Veen

Jazekers: de roofvlieg Machimus atricapillus (we zoeken nog een goede Nederlandse naam). Een vrouwtje: zie de scherpe achterlijfpunt.
groet,

Mark van Veen

huysse


gardensafari

Nou, zo mooi vind ik haar nu ook weer niet..... Al dat haar op de benen..,
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

huysse

Valt me mee dat je niet over de scherpe achterlijfpunt begint!

Marijke

han.endt

CiteerNou, zo mooi vind ik haar nu ook weer niet..... Al dat haar op de benen..,
Om maar te zwijgen over die baard..............

gardensafari

CiteerValt me mee dat je niet over de scherpe achterlijfpunt begint!

Die achterlijfspunt heeft dezelfde vorm als de tong en beide laten zien dat het alleen maar een vrouwtje kan zijn....
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

huysse

CiteerDie achterlijfspunt heeft dezelfde vorm als de tong en beide laten zien dat het alleen maar een vrouwtje kan zijn....
Ze zullen zich wel niet voor niets zo ontwikkeld hebben....

Marijke

gardensafari

Ja, compensatie voor een volledig gebrek aan werkelijke inbreng?
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

huysse

Zowel de scherpe achterlijfpunt als de scherpe tong waren allang rudimentair geweest als ze geen werkelijke inbreng hadden.

Groet,
Marijke

gardensafari

Da's maar de vraag, want volgens Oswald Kolle heeft alleen de man een echt "inbrenginstinct".
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

huysse

Oh en dan is het zo?

Groet,
Marijke

gardensafari

CiteerOh en dan is het zo?

Groet,
Marijke
:D

Ach, weet je, het is allemaal nogal instinctmatig, dunkt me. Als ze hun mond dichthouden, heeft niemand last van de scherpe tong van de vrouw. Maar ja, het instinct, hè? Het is nu eenmaal sterker dan zij zelf zijn....
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

huysse

Citeer
Maar ja, het instinct, hè? Het is nu eenmaal sterker dan zij zelf zijn....
Dat geldt toch vooral voor het inbrenginstinct van de man?

gardensafari

Ah, maar dat is in de loop der eeuwen gedegenereerd. Het is nu gericht op bijvoorbeeld de bal. De moet "in het goal" gebracht worden. Of op de fles bier: die moet eerst "in de koelkast" en dan "in de man" gebracht worden. Sinds de vrouw geëmancipeerd is, is er van het toegeven aan het inbrenginstinct niet veel meer over....
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

huysse

CiteerAh, maar dat is in de loop der eeuwen gedegenereerd. Het is nu gericht op bijvoorbeeld de bal. De moet "in het goal" gebracht worden. Of op de fles bier: die moet eerst "in de koelkast" en dan "in de man" gebracht worden. Sinds de vrouw geëmancipeerd is, is er van het toegeven aan het inbrenginstinct niet veel meer over....
Waarmee dus inderdaad bewezen is dat de mannen geen werkelijke inbreng  hebben.
Het bier wordt voor 99 procent nog door de vrouwen in de koelkast gelegd,de inname van het bier gebeurt vrijwel passief door achter over te liggen en het naar binnen te gieten en de doelpunten worden door een ander gemaakt, voor zover ze al gemaakt worden.

Arme Oswald Kolle....het inbrenginstinct wat hij de mannen toedacht hebben ze niet eens zelf onder controle.

Groet,
Marijke

gardensafari

Citeer
Waarmee dus inderdaad bewezen is dat de mannen geen werkelijke inbreng  hebben.
Het bier wordt voor 99 procent nog door de vrouwen in de koelkast gelegd,de inname van het bier gebeurt vrijwel passief door achter over te liggen en het naar binnen te gieten en de doelpunten worden door een ander gemaakt, voor zover ze al gemaakt worden.

Arme Oswald Kolle....het inbrenginstinct wat hij de mannen toedacht hebben ze niet eens zelf onder controle.

Groet,
Marijke
Het is geen wonder dat een man na een dergelijke scherptongige analyse zijn inbrenginstinct geheel voelt verschrompelen....
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.