embryonale vliegenwebsite

Gestart door corzonneveld, oktober 07, 2006, 21:45:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

corzonneveld

Geintereseerden nodig ik graag uit een kijkje te nemen op mijn website, met nu een (aanzet tot) pagina over (niet-zweef)vliegen. Correcties en aanvullingen op naamgeving stel ik zeer op prijs!

www.corzonneveld.nl, navigeren via knoppen.

Groet en dank voor alle tot nog toe geleverde input

Cor Zonneveld
Met vriendelijke groet,
Cor Zonneveld

Natural History Photographs: www.corzonneveld.nl

Northwinds

#1
Hallo Cor, leuke site hoor!
Enige punt van kritiek is dat je niet ook een Nederlandse versie van de site hebt.
Voor mij persoonlijk geen probleem maar er zijn nog genoeg mensen in Nederland de Engelse taal niet of nauwelijks machtig.

Gr.
Peter

han.endt

#2
Mooie foto's. De conops-blaaskopvliegen behoren tot Conops flavipes, behalve die van 22 augustus. Dat is een C. quadrifasciatus.

corzonneveld

CiteerEnige punt van kritiek is dat je niet ook een Nederlandse versie van de site hebt.
Voor mij persoonlijk geen probleem maar er zijn nog genoeg mensen in Nederland de Engelse taal niet of nauwelijks machtig.

Daar heb je natuurlijk gelijk in, en dat is een nadeel. Daartegenover staat dat in het buitenland de site wel weer toegankelijker is. Enige probleem is: een Nederlandstalige versie kost tijd! Ik wil nog allerlei onderwerpen uitdiepen, en de tijd is beperkt. Maar ik houd het in mijn achterhoofd!

Cor
Met vriendelijke groet,
Cor Zonneveld

Natural History Photographs: www.corzonneveld.nl