Hooikoorts... Hatsjie

Gestart door Violet (en Remco), mei 05, 2011, 19:04:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

Violet (en Remco)

Een dag niet naar buiten is een dag niet geleefd, maar wat als je flinke last van hooikoorts hebt?

Van alle natuurliefhebbende waarnemers op Waarneming.nl zal ik vast niet de enige zijn die last heeft van hooikoorts. Dit jaar is het wel erg extreem met alle pollen in de lucht, en geen spatje regen die even wat op ruimt  :-\
Zelf gebruik ik nu Pollinosan van A. Vogel wat wel een beetje lijkt te helpen.

Wie heeft er tips?! Behalve dus binnen blijven met de ramen en deuren dicht, want dat trek ik echt niet, ik moet buiten speuren! Ik neem liever ook geen chemische medicijnen...
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van andere natuurmensen die zich, ondanks de hooikoorts, toch in de 'gevaarlijke' wijde wereld begeven om flora en fauna waar te nemen.

Groetjes,
Violet
Groetjes,
(Remco en) Violet

www.vlinderseemland.nl

Harm058

Deze tabletjes gebruikt mijn vriendin en die werken goed(maar dan moet je ze wel de ochtend meteen innemen)
http://www.hooikoortsbericht.nl/
Groet!
Harm Dijkstra

Leeuwarden


Joris Verhees

Ik heb zelf hooikoorts, maar heb er eigenlijk ieder jaar minder last van, geen idee waarom.

ik heb wel eens mensen horen zeggen dat je een pissebed levend moet eten en dat dat echt helpt  :rolleye:. heb er alleen goede ervaringen over gehoord :)

Joris.
Met groet, Joris Verhees

michel.wissink

Citaat van: Joris Verhees op mei 05, 2011, 20:15:25 PM
Ik heb zelf hooikoorts, maar heb er eigenlijk ieder jaar minder last van, geen idee waarom.
Bij mij precies zo. De afgelopen jaren heb ik Flixonase neusspray gebruikt, maar heb het nu eigenlijk niet meer nodig.
Een zonnebril kan verzachtend werken voor geïrriteerde ogen.
Groeten,
Michel

Katoelenkiekers.nl

Camera: Fuji FinePix HS10 en FinePix S1
Kijkers: Nikon Action 8x40; Bynolyt Target 60