Vanavond Earth Hour

Gestart door Margreet Kwh, maart 26, 2011, 18:36:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

Margreet Kwh

Vandaag wordt alweer voor de achtste keer Earth Hour gehouden. In Nederland kun je het licht uitdoen tussen 20.30 en 21.30 uur.
Zie: http://www.wnf.nl/nl/wat_wnf_doet/campagnes_wnf/earth_hour2011/
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

evertdirks

 ;D Ik vind dit een stom idee, oké we verbruiken wat minder energie.
Maar dat wordt gelijk weer teniet gedaan door de extra toenamen van de wereld bevolking 9 maanden later ::)

Evert
Evert

Leer eerst het "gewone" herkennen, dat komt het bijzondere vanzelf.

Elachista

En geen enkel lampje ging uit hier, ....alleen die van mij zelf.
Groet,
Tymo

KorHaan

Nou werk ik graag 's nachts aan mijn strips, dus dan blijft gewoon het licht aan, en een extra lamp erbij als ik ga inkleuren. Ik ga echt niet omhoog zitten kijken en me schuldig voelen dat mijn peertje overuren maakt.
Ik heb geen auto, nooit gehad ook, geen magnetron, geen wasdroger, geen afwasautomaat ( ik doe graag Zen-Boeddhistisch de afwas midden in de nacht, om goede ideeën te krijgen voor een volgende strip, dus alles traag en met volle aandacht) en ook met Kerstmis doe ik niet mee met al die achterlijke gevelverlichting waardoor de gemiddelde straat meer licht verbruikt dan een voetbalstadion.

Toch een mooi initiatief, natuurlijk. Hoewel meer symbolisch dan echt effectief.
Straks is de olie op, kost de benzine 100 euro een liter, en gaat iedereen met de trein naar het werk. Klaar. Probleem opgelost.

Het WNF is één van de initiatiefnemers van Earth Hour, lees ik.
Hahaha, driemaal raden voor wie ik werk... ;D

Groetjes,

Ronald Sinoo


evertdirks

Citaat van: KorHaan op maart 30, 2011, 01:14:23 AM
Straks is de olie op, kost de benzine 100 euro een liter, en gaat iedereen met de trein naar het werk. Klaar. Probleem opgelost.
Ronald Sinoo

Gelukkig rijd ik een diesel ;D ;D ;D .

Maar goed waar worden die kleuren voor je strips van gemaakt??

Evert
Evert

Leer eerst het "gewone" herkennen, dat komt het bijzondere vanzelf.

KorHaan

Geen idee, Evert.

't Is op waterbasis zodat ik ook lekker kan mengen.  :P

Vriendelijke groet,

Ronald

michel.wissink

Ik was tijdens Earth Hour bij een concert, maar heb gefotografeerd zonder flits, telt dat ook?  :P
Groeten,
Michel

Katoelenkiekers.nl

Camera: Fuji FinePix HS10 en FinePix S1
Kijkers: Nikon Action 8x40; Bynolyt Target 60