Koolwitjes op zee

Gestart door Ad_Roobeek, september 21, 2006, 23:53:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ad_Roobeek

Vorige week donderdag ben ik meegeweest met een zgn Pelagische reis naar het Friesche Front. Ten noorden van Vlieland kwamen we midden op zee 2 Kleine Koolwitjes tegen. Deze waarneming kan niet worden ingevoerd vanwege de melding ongeldig gebied! Hoe dit op te lossen?
Gegevens van waarneming:
Dag: 14 septemebr 2006
Tijdstip: 16:00 MEZT
Soort: Klein Koolwitje
Determinatie: zeker
Biotoop: Zee
Aantal: 2
Weersomstandigheden Zuidoost 2 Beaufort, Onbewolkt
Gemeente: Vlieland (??)
Locatie: X=128, Y=603
De locatie is geschat op basis van ca 10 min varen in ZW-richting vanaf waypoint 121 met coordinaten X=129.835 Y=604.517 met een snelheid van 20km/u.

Graag een reactie,

Ad Roobeek



marcel123

#1
Als je er voor kiest de coordinaten NIET over te nemen van het gebied krijg je zoiets:

http://www.waarneming.nl/wn_details.php?id=1560229

Is dat wat?

Zet wel iets in het opmerkingenscherm anders worden ze er misschien uitgefilterd vanwege een onwaarschijnlijke locatie...

Je hebt twee gebruikersnamen dus oplossen kan ik dit niet voor je.

Vincent

CiteerVorige week donderdag ben ik meegeweest met een zgn Pelagische reis naar het Friesche Front. Ten noorden van Vlieland kwamen we midden op zee 2 Kleine Koolwitjes tegen. Deze waarneming kan niet worden ingevoerd vanwege de melding ongeldig gebied! Hoe dit op te lossen?
Gegevens van waarneming:
Dag: 14 septemebr 2006
Tijdstip: 16:00 MEZT
Soort: Klein Koolwitje
Determinatie: zeker
Biotoop: Zee
Aantal: 2
Weersomstandigheden Zuidoost 2 Beaufort, Onbewolkt
Gemeente: Vlieland (??)
Locatie: X=128, Y=603
De locatie is geschat op basis van ca 10 min varen in ZW-richting vanaf waypoint 121 met coordinaten X=129.835 Y=604.517 met een snelheid van 20km/u.

Graag een reactie,

Ad Roobeek
Omdat er binnen een bepaalde straal vanaf deze coördinaten (dacht 5 km) geen gebied voorkomt, lukt het invoeren niet. Via http://www.waarneming.nl/gebied_toevoegen.php kan een nieuw gebied toegevoegd worden (deze link staat in het invoerscherm). Het gebied kan genoemd worden naar een zandbank of geul daar in de buurt, of eventueel Noordzee o.i.d.
Vincent