Verplaatsing threads

Gestart door colossus, februari 19, 2011, 17:28:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

colossus

Zojuist is mijn vraag over de Rode Wouw verplaatst.

Stond onder Vogels\Determinatie.
Staat nu onder Vogels\Roofvogels en uilen.

Het lijkt erop dat álles wat te maken heeft met roofvogels onder 'Roofvogels en uilen' worden geplaatst.
Mijn idee van bovenstaande indeling was dat algemene vragen over roofvogels en uilen onder 'Roofvogels en uilen' worden geplaatst, en alle determinatievragen inclusief die over roofvogels onder 'Determinatie'.

Onder 'Determinatie' staat in de kleine letters ook nadrukkelijk het volgende:
'Voor ALLE determinatievragen en -discussies'.

Mijn vraag over de Rode Wouw is een determinatievraag.

Zowel admin als eigenaar zijn niet gebaat bij de verplaatsing van een conversatie. Mag ik daarom weten hoe jullie mij willen zien omgaan met dit soort vragen!
Vriendelijke groeten,
Kees Kuijper

hiskodevries

Je hebt toch antwoord gekregen?
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

colossus

Dag Hisko,

Bedoel je dat de thread na antwoord standaard wordt verplaatst?
Ik weet de volgende keer niet waar ik een determinatievraag over een roofvogel, uil of meeuw moet plaatsen. Dat is eigenlijk heel mijn vraag.

Kees
Vriendelijke groeten,
Kees Kuijper

Jarinka

Het algemene determinatieforum is voor alle vragen. Maar voor een aantal lastige soortgroepen (roofvogels, meeuwen e.d.) zijn er subfora, zodat alle vragen van die soortgroep bij elkaar staan. Als iemand wel weet dat zijn vogel een meeuw is, maar niet wat voor meeuw, kan diegene makkelijk alle determinatievragen over meeuwen vinden zonder eerst alle pagina's van het algemene determinatieforum te moeten doorzoeken.
Bovendien zijn er een aantal mensen die zich vooral met bv. meeuwen bezig houden. Die zullen meer op het meeuwenforum kijken dan op het algemene determinatieforum. Als je je vraag dan bij de meeuwen zet, krijg je sneller en vaak ook nauwkeuriger antwoord.
Groeten, Jarinka Heijink

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

colossus

Dat doet ze altijd. Beiden bedankt!
Kees
Vriendelijke groeten,
Kees Kuijper