buizerd?

Gestart door johnny, januari 11, 2011, 18:54:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

johnny

Waarschijnlijk een gewone maar met die witte staart en zwarte eindband toch.......rpb???

johnny

Nog een foto.

Rikstar

met vriendelijke groeten,
Rik v/d Starre

Robert V.T

Ziet er inderdaad goed uit voor ruigpootbuizerd, heb je ook nog foto's van de onderkant van de vleugels en buik?
Groeten,

Robert van Tiel

Rikstar

ik kan je wel met zekerheid zeggen dat dit een ruigpoot betreft. de witte staart en grote zwarte eindband en die bovenvleugels maakt het toch al tot ruigpoot. maar ben inderdaad nog wel benieuwd naar andere foto's.

Citaat van: Robert V.T op januari 11, 2011, 19:25:09 PM
Ziet er inderdaad goed uit voor ruigpootbuizerd, heb je ook nog foto's van de onderkant van de vleugels en buik?
met vriendelijke groeten,
Rik v/d Starre

johnny

Alleen deze foto heb ik nog.

Rikstar

wat mij betreft een goeie hoor  ;)    maar misschien wilt iemand nog even amen zeggen  ;D
met vriendelijke groeten,
Rik v/d Starre

johnny

nog een donkere foto wat opgelicht.

Timo Roeke


johnny

Dankjewel allemaal voor de hulp. Heeft een uur een beetje rond me gevlogen toen ik slaapplaats blauwekiek aan het bekijken was. Eigenlijk uit verveling wat foto's gemaakt. Bij thuis komst de foto's eens goed bekeken en dit resultaat.Morgen vrije dag genomen en zeker gaan kijken voor betere foto's.

Robertmeer

Zeker met die laatste 2 foto's is het een zeer overtuigende RPB!
Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

KorHaan

Leuk!

Mooi ook, een keer bovenaanzicht waarop de lichte basis van de handpennen goed te zien is.
Dat is wat Rik bedoelde met zijn verwijzing naar de bovenvleugels.

Vriendelijke groet,

Ronald Sinoo

Rikstar

klopt inderdaad

Citaat van: KorHaan op januari 11, 2011, 23:16:20 PM
Leuk!

Mooi ook, een keer bovenaanzicht waarop de lichte basis van de handpennen goed te zien is.
Dat is wat Rik bedoelde met zijn verwijzing naar de bovenvleugels.

Vriendelijke groet,

Ronald Sinoo
met vriendelijke groeten,
Rik v/d Starre