Automatische goedkeuring

Gestart door Denro, december 08, 2010, 01:07:49 AM

Vorige topic - Volgende topic

Denro

Dag en hallo,

Kan iemand mij precies vertellen wanneer een waarneming de status krijgt van "automatisch goedgekeurd" ?

Ik kan het me voorstellen dat er automatisch wordt goedgekeurd wanneer een vogel wordt gemeld op een plek waar die al een paar dagen is waargenomen maar hoe zit dat met de niet toegankelijke plekken zoals een tuin?

Alvast bedankt!
Groeten, Dennis Rensen

Mijn waarnemingen (NL):

Mijn waarnemingen (Buitenland):

Frank van de Putte

Groetjes,

Frank van de Putte

Denro

Hallo Frank,

Een late reactie maar goed.

NDFF: waar staat deze afkorting eigenlijk voor?  :rolleye:

Verder begrijp is nog steeds niet waarom bijvoorbeeld de kleine bonte specht in mijn tuin automatisch is goedgekeurd. Nu ben ik er wel honderd procent zeker van dat het om deze soort ging maar toch. Is er een territorium vastgesteld van de specht? Hetzelfde geldt voor de wielewalen in mijn tuin. Deze zijn in de zomer goed te horen vanuit de openbare weg. Van de broedende dodaarzen in de tuin heb ik foto's gemaakt. Zijn mijn waarnemingen zonder foto daarom automatisch goedgekeurd?

Alvast bedankt!
Groeten, Dennis Rensen

Mijn waarnemingen (NL):

Mijn waarnemingen (Buitenland):

Margreet Kwh

Hallo Dennis,

hier http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?board=131.0.html wat info over de NDFF, de Nationale Databank Flora en Fauna
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Denro

Groeten, Dennis Rensen

Mijn waarnemingen (NL):

Mijn waarnemingen (Buitenland):

Frank van de Putte

Overigens wel vreemd dat ook waarnemingen van Wielewaal en Kleine bonte specht automatiseerd worden goedgekeurd.
Die vallen toch niet in de categorie (zeer) algemeen...

groeten
Groetjes,

Frank van de Putte

Denro

Idd, dat dacht ik ook! Hetzelfde geldt voor mijn zwarte wouw in flevoland. Ben trouwens wel 100% zeker van al mijn ingevoerde waarnemingen dus veel maakt het niet uit!
Groeten, Dennis Rensen

Mijn waarnemingen (NL):

Mijn waarnemingen (Buitenland):