Hoofdmenu

ToH Vogeldag 2011

Gestart door Martijn Bot, november 18, 2010, 21:13:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

Rob Halff

Ik heb me ook aangemeld samen met Jaap Denee maar ook geen ontvangstmail ontvangen (kregen we vorig jaar wel) ben benieuwd of het goed is doorgekomen?

Heb er ontzettend veel zin in, en laten we hopen op beter weer dan vorig jaar...(lekker een graadje of 22 met een zuid-oostenwindje zou ik niet erg vinden...)

HJDT

Ik ben nog op zoek naar een team waarbij ik kan aansluiten. In mijn omgeving gaat, voor zover ik weet, niemand aan deze dag meedoen. Wie nog een persoon mist of er nog wel iemand bij kan hebben (en de hele dag met mij opgescheept wil zitten!!) zou ik zeer dankbaar zijn.

Groeten Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

veedee

Ik wil me graag alsnog aanmelden voor deze altijd memorabele dag maar krijg een foutmelding wanneer ik dat formulier probeer te verzenden (iets met exchange server...). Is dit een bekend probleem of ligt dat aan mijn (nieuwe) laptop?
Kan het eventueel via e-mail (Martijn)?

gr. Vincent..
gr. Vincent Douwes..

www.flickr.com/photos/vincentdouwes

Folkert Jan

Martijn,

Ik wil me graag opgeven, maar het lukt niet via de website. De website wil dan mijn windows mail openen, maar die heeft geen ondersteunig voor hotmail wordt aangegeven.

Kan het ook anders?
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

Martijn Bot

OK, ik hoop niet dat we hierdoor te veel aanmeldingen hebben gemist... Een ieder die het vermoeden heeft dat er wel eens iets niet helemaal goed kan zijn gegaan met de aanmelding, stuur ajb alsnog even een mail naar topofholland at gmail.com
Ik ben namelijk zelf niet in staat dit technisch defect te verhelpen, vrees ik...

JohanvantBosch

Citaat van: rnbflavour op mei 02, 2011, 10:10:55 AM
Martijn,

Ik wil me graag opgeven, maar het lukt niet via de website. De website wil dan mijn windows mail openen, maar die heeft geen ondersteunig voor hotmail wordt aangegeven.

Kan het ook anders?
met yahoo gebeurt hetzelfde...
gmail werkt goed.

Ik heb trouwens ook geen bevestiging gehad volgens mij...

Martijn Bot

Ik weet ook niet of het zo is ingesteld dat je standaard een bevestiging krijgt. Ik ga dit vanavond uitzoeken en kom hier op terug.

Ben Gaxiola

Citaat van: Martijn Bot op mei 02, 2011, 13:58:00 PM
OK, ik hoop niet dat we hierdoor te veel aanmeldingen hebben gemist... Een ieder die het vermoeden heeft dat er wel eens iets niet helemaal goed kan zijn gegaan met de aanmelding, stuur ajb alsnog even een mail naar topofholland at gmail.com
Ik ben namelijk zelf niet in staat dit technisch defect te verhelpen, vrees ik...

Misschien is het handig op de site een lijst te publiceren met de teams die zich hebben opgegeven?
Ben Gaxiola

Martijn Bot

Citaat van: Ben Gaxiola op mei 02, 2011, 14:31:12 PM
Misschien is het handig op de site een lijst te publiceren met de teams die zich hebben opgegeven?
Gaat komen, want na gisteren met Peter gebeld te hebben (hij houdt de deelnemerslijst bij) blijken er toch wat namen te missen...

Peter de Vries

Even een tussenstand voor dit moment: 20 verschillende groepen met in totaal 54 deelnemers. Dat kunnen er dus nog veel meer worden! Geef je dus op; ga een heerlijke dag vogels kijken in de ToH, ontdek iets leuks en wie weet, hangt straks om je nek die geweldige Swaro!

Op de site van Rommert (www.lauwersmeer.com) komt vanavond een pdf te staan met de deelnemers die zich tot nu toe hebben opgegeven. Staat je naam/team daar niet bij dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan met je aanmelding. Geef je dan alsnog op, het liefst via de site van Rommert. Daar werkt alles prima!

Opgeven kan sowieso het beste via www.lauwersmeer.com, weet je in ieder geval zeker dat alles goed komt.
groet,
Peter

Martijn Bot

Op www.lauwersmeer.com (knop Birding Club, dan Vogeldag 2011 en deelnemers) staan de aanmeldingen zoals die in goede orde bij ons zijn aangekomen. Ik heb de indruk dat er hier en daar wat mist... Mocht je je naam er niet tussen vinden, wil je dan ajb nogmaals aanmelden, maar dan via de aanmeldknop op deze zelfde site? Dan komt het goed en ontvang je netjes een bevestigingsmail.
Excuses voor het ongemak...

Vincent Hart

Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

laatvlieger

Citaat van: Martijn Bot op mei 03, 2011, 20:32:53 PM
Ik heb de indruk dat er hier en daar wat mist...
Klopt, ik zie zowiezo hier Johan (aangemeld maar geen ontvangstbevestiging) en Vincent (aanmelden lukt niet via site) er al niet bij staan. Misschien handig om ook via andere kanalen even dit te melden?

Of nee, doe ook maar niet... hoe minder weerstand hoe beter...  ;)
Ah nee, niet laten leiden door angst, gewoon van eigen kracht uitgaan. Dus kom maar op iedereen!!!
Dan wordt het zowiezo een leuke vogeldag!
Groet,

Wouter Teunissen


Mijn Weblog: http://birdboredom.blogspot.com/

Peter de Vries

Even een nieuwe tussenstand: 26 teams met 68 deelnemers.

Al een respectabel aantal fanatieke vogelaars (en het kunnen er alleen nog maar meer worden!) die de ToH binnenstebuiten gaan keren. Je zal de 14e toch naar de ToH moeten om de dan ontdekte soort(en) op je lijst te zetten. Kan je je net zo goed opgeven en mee doen!
groet,
Peter

veedee

Yes, ingeschreven. Via www.lauwersmeer.com is het gelukt!
Heb er zin in...

gr. Vincent..

Ps; mannetje zomerkleed Cirlgors op Schier?
gr. Vincent Douwes..

www.flickr.com/photos/vincentdouwes

Stijn E.

Citaat van: Peter de Vries op mei 04, 2011, 11:40:37 AM
Even een nieuwe tussenstand: 26 teams met 68 deelnemers.

Al een respectabel aantal fanatieke vogelaars (en het kunnen er alleen nog maar meer worden!) die de ToH binnenstebuiten gaan keren. Je zal de 14e toch naar de ToH moeten om de dan ontdekte soort(en) op je lijst te zetten. Kan je je net zo goed opgeven en mee doen!

Wordt de deelnemerslijst op lauwersmeer.com ook nog even geupdate? :)
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

laatvlieger

Ik mis eigenlijk nog de soortenlijst met punten.
Groet,

Wouter Teunissen


Mijn Weblog: http://birdboredom.blogspot.com/

Martijn Bot

Citaat van: laatvlieger op mei 05, 2011, 23:30:16 PM
Ik mis eigenlijk nog de soortenlijst met punten.
De definitieve lijst voor 2011 staat op www.vogeldag.nl en kan elk moment ook op lauwersmeer.co verschijnen.

Folkert Jan

Klopt het dat je met een stormvogeltje geen punten krijgt?
Niet dat ik die verwacht maar toch...
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

Martijn Bot

We missen nog een heleboel bekende en minder bekende namen in het lijstje deelnemers voor komende zaterdag. Je hebt nog een paar dagen om je aan te melden via www.lauwersmeer.com, dan knop ToH en Vogeldag 2011. Meld je aan en doe mee, want vergeet niet dat er naast die Swaro-kijker voor de winnaar ook nog een Pelagic en een digitale camera wordt weggegeven aan de vinder van "soort 2 en 3". En als je een beetje kunt digiscopen is er ook nog wat te halen; zie voor alle info de aankondiging op www.lauwersmeer.com of op www.vogeldag.nl .De kans dat je naast een leuke dag vogelen ook nog met iets naar huis gaat is dus zeer reeƫl!
(en een Stormvogeltje is 5 punten waard, trouwens!)

Yeronimo

Citaat van: veedee op mei 04, 2011, 21:00:35 PM
Yes, ingeschreven. Via www.lauwersmeer.com is het gelukt!
Heb er zin in...

gr. Vincent..

Ps; mannetje zomerkleed Cirlgors op Schier?

Wel twitchbaar graag  :P
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

laatvlieger

Citaat van: Martijn Bot op mei 08, 2011, 20:57:28 PM
(en een Stormvogeltje is 5 punten waard, trouwens!)
Maar dan klopt deze lijst dus niet:
http://www.vogeldag.nl/files/TOP_OF_HOLLAND_VOGEL_DAG_14_MEI_2011_def.pdf

daar staan geen punten bij Stormvogeltje.

Verder hoop ik op veel teams en goede soorten. De ToH is in al dat vogelgeweld van de afgelopen dagen er toch een beetje bekaaid afgekomen (alhoewel Steppekievit, Steppekiekendieven, Kalander en Alpengier... ). Tijd om dat goed te gaan maken! 
Groet,

Wouter Teunissen


Mijn Weblog: http://birdboredom.blogspot.com/

JRoosma

Citaat van: Martijn Bot op mei 02, 2011, 13:58:00 PM
OK, ik hoop niet dat we hierdoor te veel aanmeldingen hebben gemist... Een ieder die het vermoeden heeft dat er wel eens iets niet helemaal goed kan zijn gegaan met de aanmelding, stuur ajb alsnog even een mail naar topofholland at gmail.com
Ik ben namelijk zelf niet in staat dit technisch defect te verhelpen, vrees ik...

topofholland at gmail.com heeft mail.
Jaring Roosma

Gert Ottens

Citaat van: Stijn Eikelboom op mei 04, 2011, 22:16:44 PM
Citaat van: Peter de Vries op mei 04, 2011, 11:40:37 AM
Even een nieuwe tussenstand: 26 teams met 68 deelnemers.

Al een respectabel aantal fanatieke vogelaars (en het kunnen er alleen nog maar meer worden!) die de ToH binnenstebuiten gaan keren. Je zal de 14e toch naar de ToH moeten om de dan ontdekte soort(en) op je lijst te zetten. Kan je je net zo goed opgeven en mee doen!

Wordt de deelnemerslijst op lauwersmeer.com ook nog even geupdate? :)

Inderdaad, Team The Semipalmations ontbreekt nog!


Peter de Vries

Hier de laatste stand van zaken: 38 teams met in totaal exact 101 deelnemers (inclusief The Semipalmations).
Vergeet het niet, geef je op en doe mee. Is het niet voor de kijker of een andere prijs dan voor de gezelligheid en de kans een ongekende hoeveeheid goede soorten te zien. De vooruitzichten mbt het weer zaterdag zijn subliem...
groet,
Peter

Vincent Hart

En waar is 'hier', Peter? M.a.w. waar is de geupdate lijst te zien?
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Peter de Vries

Nou, met 'hier' verwees ik eigenlijk naar de inhoud van mijn post... Maar als alles meezit is de ge-update deelnemerslijst in de loop van de avond te bekijken op www.lauwersmeer.com
groet,
Peter

Peter de Vries

en het gaat snel, de nieuwe deelnemerslijst is vanaf NU te bekijken op www.lauwersmeer.com
groet,
Peter

Vincent Hart

Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

laatvlieger

Hoeveel punten leveren twichtbare zoogdieren eigenlijk op? Was het niet zoiets als "the best bird of the trip was a mammal"? Een Beluga zou ik bijvoorbeeld best graag even zien!
Groet,

Wouter Teunissen


Mijn Weblog: http://birdboredom.blogspot.com/