Hoofdmenu

Foute waarnemingen?

Gestart door Thijs Fijen, mei 13, 2005, 23:39:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

Thijs Fijen

Zou iemand die kuifkoekoek op onzeker willen zetten of in ieder geval om informatie vragen. Hetzelfde geld voor de cetti's zanger in uden de wijstgronden. (opvallend is dat deze waarnemer al meerdere zeldzaamheden heeft gezien (niet om de waarnemer af te kraken))

Thijs
Thijs Fijen

GertJ

Inderdaad, een kuifkoekoek zonder een letter commentaar is niet zo erg waarschijnlijk. Graag een toelichting van de waarnemer.

Enne... Volkert van der G. heeft de laatste tijd weinig Cetti's zangers gezien vermoed ik ;)  
Groet Gert Jager

Jan-Pieter

Wat ook opvalt is dat een aantal "gewone" soorten onder embargo staan tot de 15de. Waarom?

JP

matthijsbroere

#3
Zat ik mij ook over te verbazen. Maar wat blijkt nu; dat is i.v.m. Big Days e.d. Men wil zo min mogelijk loslaten over wat waar zit.
Matthijs Broere

Thijs Fijen

Bedankt dat je er even commentaar op hebt gegeven.
Thijs Fijen

boogey55

CiteerMaar wat blijkt nu; dat is i.v.m. Big Days e.d. Men wil zo min mogelijk loslaten over wat waar zit.
Zijn dat wedstrijdjes?
Groet, Pim Frijling
Wolvega

Thijs Fijen

Klopt, binnen 24 uur zo veel mogelijk soorten zien. Of voor een andere bepaalde tijd. Maar in ieder geval het is erg leuk, frustrerend en spannend. Je kan bijvoorbeeld een hele dag hopeloos naar een ringmus gaan zoeken. Die zijn dan nog lastig te vinden.
Thijs Fijen