Hoofdmenu

stadsplanten

Gestart door robin, oktober 31, 2010, 00:12:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

robin

gevraagd:

Stadsplanten van Ton Denters, helaas in geen winkel meer te krijgen, kan iemand hier mij helpen?

Prijs komen we vast uit!

Groet Robin
groeten robin kraaij

HPM

Toch zie ik het  nog steeds in de winkel liggen en dat is niet omdat het niet verkocht wordt.
Herman van der Meer

robin

waar ligt het dan nog in de winkel? ik heb al half nederland en heel internet afgezocht...
groeten robin kraaij

HPM

Ik heb er onlangs nog een zien staan bij Verwijs (Selexyz) in Den Haag. Als er een Selexyz bij je in de buurt hebt kun je daar vragen of ze hem voor je in hun filialen opsporen en ophalen. Dat zal ook wel telefonisch kunnen. Via de website is hij niet te vinden, maar dat lukte ook niet toe ik hem op een gegeven moment wilde hebben terwijl hij er toen wel degelijk was.
Herman van der Meer

Thea

Dag Robin,

Van Ton Denters, de schrijver van Stadsplanten, hoorde ik begin 2010 dat het boek Stadsplanten bij de uitgeverij al niet meer verkrijgbaar was. Het wordt niet herdrukt.

Ik heb toen een extra boek gekocht bij een boekwinkel bij mij in de buurt: misschien had iemand in mijn plantenkennissenkring het nog nodig.
:duim:  Nu dat niet het geval is kun je het voor 19.90 euro + verzendkosten van mij overnemen (het weegt ruim 700 gram).
Als je gratis OV hebt, kun je ook een reisje naar Noord-Holland maken, boek op afspraak op het station van mij overnemen en dan gelijk de duinen in voor de mooie natuur.

Tot hoors,
Thea Spruijt