Leica monovid 8x20

Gestart door Tukkerbird, oktober 27, 2010, 19:50:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tukkerbird

Hallo,

Heeft iemand ervaring met een Leica monovid 8x20, ik wil naast mijn Swarovski nog graag een klein kijkertje erbij hebben om mee te nemen naar mijn werk. Nu lijkt mij dit een handig ding maar toch nog wel iets te prijzig om zo even te halen.
Ik hoor het graag als mensen ervaring hebben met deze kijker{tje}

http://www.cameracompleet.nl/shop/verrekijkers/leica/leica-monovid-8x20/


Gr.Martin

Traveler

Ik heb deze gekocht. Inderdaad een handig ding om bij je te hebben en zeer gemakkelijk om mee te nemen en bij je te dragen. Geeft een mooi helder beeld. Er zit een handige leren houder bij. Als je het deksel optilt (met magnetische sluiting) dan komt de monovid ook omhoog. Goed doordacht systeem. In deze houder zit de vergrotingslens die je er op kunt schroeven ook bij.

Ik heb de monovid sinds een paar dagen en nog maar een paar keer het veld mee in genomen, dus ik kan nog geen uitvoerige beoordeling geven. Er zijn engelstalige reviews te vinden.

Met vriendelijke groet,

Rutger

Frank van de Putte

Ik heb al jaren een Bynolyt Super mono 7x30, shockproof, waterdicht en kost ca.120 Euro.
Vind ik een prettig ding voor op reis, op de fiets enzo. Wellicht een alternatief?

groeten
Groetjes,

Frank van de Putte

Tukkerbird

Bedankt heren :duim:

De Bynolyt Super mono 7x30 ken ik niet maar ga zeker eens kijken of dit een goed alternatief is,qua prijs zeker wel.

Gr.martin