Verwijderen Topic

Gestart door Joachim Vreeman, oktober 25, 2010, 13:01:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

Joachim Vreeman

Beste beheerder(s),

Voor nu nog even een theoretische vraag: is het mogelijk om een topic dat je zelf bent gestart, te laten verwijderen? Ter volledigheid: het gaat om het topic "Vogelwaarschuwingsbericht: ze komen er aan!" > het lijkt er namelijk op dat er meer discussie plaatsvindt over het bestaansrecht van het topic, dan dat er nuttige informatie op komt en dat is/was uiteraard niet de bedoeling.

Groeten Joachim

hiskodevries

dat is niet onze gewoonte, we gooien wel eens wat opslot als het uit de hand loopt.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

marcel123

Maak een tweede topic aan met dezelfde naam als de eerste en hernoem het eerste topic tot
"Vogelwaarschuwingsbericht: ze komen er aan! -- discussie" of zo iets.

Joachim Vreeman

Dank je wel voor julie reacties: volgens mij gaat het de laatste tijd beter, dus dan blijft het op dit moment bij een theoretische vraag. Maar mocht het onverhoopt weer gebeuren, dan weet ik tenminste wat ik eraan kan doen.

Groeten Joachim

HPM

Het is natuurlijk vervelend als de posters zich niet aan jouw idee over een topic houden maar ik zou het heel raar vinden als een starter een topic zou (laten) verwijderen omdat de reacties hem niet zinnen.
Herman van der Meer

Joachim Vreeman

Citaat van: HPM op oktober 29, 2010, 12:54:47 PM
Het is natuurlijk vervelend als de posters zich niet aan jouw idee over een topic houden maar ik zou het heel raar vinden als een starter een topic zou (laten) verwijderen omdat de reacties hem niet zinnen.

Het was een theoretische vraag bedoeld voor de admins. Kritische reacties m.b.t. het topic moeten gewoon kunnen natuurlijk, maar het zou volgens mij niet kloppen wanneer deze opmerkingen de oorspronkelijke opzet zouden gaan overheersen. De mogelijkheid om de discussie over het bestaansrecht van het topic af te splitsen in een nieuw topic, lijkt mij in het laatste geval een goed alternatief.

HPM

Offtopicness  en topicdrift zijn gebruikelijke verschijnselen in forums. Mensen kijken kennelijk vaak niet eens naar het onderwerp (of het intereseeert ze niet) maar alleen naar wat een voorganger heeft geschreven. Je kan eigenlijk alleen maar vriendelijk vragen of de ze zich aan het onderwerp willen houden en het beste ervan hopen.
Herman van der Meer