Hoofdmenu

winterjuffer?

Gestart door cora, september 06, 2006, 15:34:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

cora

voor dat ik heel blij wordt is dit de bruine winterjuffer? Ik heb al zitten vergelijken en ik geloof van wel! Het grappige is dat zij(?) gewoon in mijn tuin zit in rotterdam.
NATUURLIJK !!! de groetjes van Cora de Groot

cora

NATUURLIJK !!! de groetjes van Cora de Groot

cora

NATUURLIJK !!! de groetjes van Cora de Groot

boogey55

#3
Lijkt me goed. Vrouw ook.
Groet, Pim Frijling
Wolvega

blerf

klopt helemaal!
leuk hoor, om dat zomaar in je tuin tegen te komen
Groet,
Jeroen

cora

:lol: Joepie echt heel leuk zo in je stadstuin :rolleyes: En een nieuwe soort voor mij.
NATUURLIJK !!! de groetjes van Cora de Groot

JohanvantBosch

Leuke waarneming, Cora! :duim:  

Imperator

Leuk, hoor, Cora, zo een soort in je tuin !

Vorig jaar had ik er ook eentje (ook toevallig een vrouwtje) in de tuin. Die ging steeds op de bonenstaken zitten. Dan zie je waar die kleur goed voor is. als ik 'm niet toevallig had zien vliegen, had ik de Bruine Winterjuffer nooit opgemerkt.
vriendelijke groet,

Trees

cora

Ja zij was inderdaad haast niet te vinden ze was echt heel mak als je dit zo kan noemen bij een juffer (zo zouden alle juffers/libellen moeten blijven zitten)  ze bleef heel de middag op een takje hangen, vloog weer op en ging weer zitten.
Ze werd erg gepest door een pantserjuffer. Mijn vriend die uren later thuis kwam kon ik ook verblijden met de aanwezigheid van de juffer en ook hij kon haar makkelijk op de foto zetten. :wub:  
NATUURLIJK !!! de groetjes van Cora de Groot

gardensafari

CiteerMijn vriend die uren later thuis kwam kon ik ook verblijden met de aanwezigheid van de juffer
Kijk, dat hoor je niet vaak  :)  
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

Jeroen Nagtegaal

Ikben gewend dat bruine winters heel rustig zijn, en weinig vliegen, temisntie niet actief en je ze ook makelijk terug vind,
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Els

Cora als de winterjuffer het naar haar zin heeft, blijft ze wel even. Bij mij in de tuin verblijven al zo'n 2 weken 3 winterjuffers: 2 mannetjes en 1 vrouwtje.

Soms kan ik ze niet vinden en dan een dag later zie ik ze weer zitten op riet of op de lavendel.

Best bijzonder zo in je stadstuin.
Els Ouwehand, Katwijk

Imperator

CiteerIkben gewend dat bruine winters heel rustig zijn, en weinig vliegen, temisntie niet actief en je ze ook makelijk terug vind,
Citeer

Nou, dat vind ik nou niet. Die beestjes zijn zo iel, dat als ze wegvliegen, ik ze tussen al die grasjes nauwelijks terugvind.


(zou ik nou eindelijk snappen hoe quote werkt?)
vriendelijke groet,

Trees

Imperator

Citeer
CiteerIkben gewend dat bruine winters heel rustig zijn, en weinig vliegen, temisntie niet actief en je ze ook makelijk terug vind,
Citeer

Nou, dat vind ik nou niet. Die beestjes zijn zo iel, dat als ze wegvliegen, ik ze tussen al die grasjes nauwelijks terugvind.


(zou ik nou eindelijk snappen hoe quote werkt?)
inderdaad heb ik het eindelijk door, er is nog hoop...
vriendelijke groet,

Trees