veel veren...

Gestart door animalkidd, oktober 09, 2010, 19:54:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

animalkidd

hey ik vind vaak veren en vandaag dus ook. ik heb er een aantal en ik zou graag jullie hulp willen vragen: komen ze:(er zijn er nog meer maar anders past niet kwa groten.) ow en ik denk dat veer 2 van een nijlgans is want die zaten daar veer 3 van een meerkoet
mvg,
nick suiker
dieren zijn geweldig!!!!!!

Botervlieg

Hallo Nick,

4 (en 5?) is van wilde eend/park eend/soep eend.

Groetjes, Marleen

animalkidd

hey bedankt wilde eend er zaten daar geen andere eenden ::D
mvg,
nick suiker
dieren zijn geweldig!!!!!!

Marina

Hoi Nick,

Je kunt de foto's beter inscannen met een liniaaltje ernaast en zwart of wit papier erachter.
Dan worden ze opeens een stuk duidelijker  :D
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

whmvb

Hoi Nick,

veer 1 is een staartveer van een vrouwtje wilde/soepeend. Veer 3 dito maar dan van een mannetje. 4 en 5 zijn zoals Marleen al zei. Veer 2 zou inderdaad Nijlgans kunnen zijn aan de grootte te zien, maar ik weet niet uit mijn hoofd of deze ook helemaal witte dekveren hebben, dus nog even een slag om de arm hier.

Groeten,

Wim
Wim van Boekel

animalkidd

Hey bedankt ik meet ze later nog wel. Ik dacht echt dat die zwarte veer van een meerkoet
mvg,
nick suiker
dieren zijn geweldig!!!!!!

keesschreven

Citaat van: whmvb op oktober 09, 2010, 20:03:44 PM
Hoi Nick,

veer 1 is een staartveer van een vrouwtje wilde/soepeend. Veer 3 dito maar dan van een mannetje. 4 en 5 zijn zoals Marleen al zei. Veer 2 zou inderdaad Nijlgans kunnen zijn aan de grootte te zien, maar ik weet niet uit mijn hoofd of deze ook helemaal witte dekveren hebben, dus nog even een slag om de arm hier.

Groeten,

Wim

Mee eens, maar van 3 maak ik een tertial.
Vriendelijke groeten,
Kees Schreven
Admin Vogels - Schedels en veren