glanskop?

Gestart door hanso, oktober 06, 2010, 15:21:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

hanso

Ik heb deze  http://waarneming.nl/waarneming/view/50402623 ingevoerd als glanskop, maar wilde nog even een keer checken voor de zekerheid. Gezien het beige deel van de wang, dacht ik aan een glanskop ipv matkop. Dank voor de hulp !
Hans

Rickschonewille

Citaat van: hanso op oktober 06, 2010, 15:21:44 PM
Ik heb deze  http://waarneming.nl/waarneming/view/50402623 ingevoerd als glanskop, maar wilde nog even een keer checken voor de zekerheid. Gezien het beige deel van de wang, dacht ik aan een glanskop ipv matkop. Dank voor de hulp !
Hans

Glanskop klopt volgensmij. Matkoppen komen nabij de duinen en in de duinen vrijwel niet voor, dus dan kan je er al bijna vanuit gaan dat je met een Glanskop te maken hebt.

HPM

Voor zover ik weet komen ze in ieder geval in het Haagsche Bos niet voor. (In de duinen ten noorden daarvan wel).
Herman van der Meer

Rickschonewille

Citaat van: HPM op oktober 06, 2010, 18:57:43 PM
Voor zover ik weet komen ze in ieder geval in het Haagsche Bos niet voor. (In de duinen ten noorden daarvan wel).

Bedoel je Glanskoppen of Matkoppen?

HPM

Citaat van: Rickschonewille op oktober 06, 2010, 19:11:02 PM
Citaat van: HPM op oktober 06, 2010, 18:57:43 PM
Voor zover ik weet komen ze in ieder geval in het Haagsche Bos niet voor. (In de duinen ten noorden daarvan wel).

Bedoel je Glanskoppen of Matkoppen?
Ik reageerde op wat jij over Matkoppen schreef dus ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn dat ik het daar over had.
Herman van der Meer

Rickschonewille

Citaat van: HPM op oktober 06, 2010, 20:42:55 PM
Citaat van: Rickschonewille op oktober 06, 2010, 19:11:02 PM
Citaat van: HPM op oktober 06, 2010, 18:57:43 PM
Voor zover ik weet komen ze in ieder geval in het Haagsche Bos niet voor. (In de duinen ten noorden daarvan wel).

Bedoel je Glanskoppen of Matkoppen?
Ik reageerde op wat jij over Matkoppen schreef dus ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn dat ik het daar over had.

Ok.

hanso

Okay, dank jullie wel, dan houden we het op een glanskop.... Grt, Hans