lid zijn van.....

Gestart door mabeline, september 23, 2010, 15:03:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

mabeline

Zo ook maar is een topic in de outback openen.

Zijn jullie door je waarnemingen lid geworden van iets of door een lidmaatschap waarnemingen door gaan geven?

Ik zal de aftrap geven.

Ik ben al jaren lid van het WNF, sinds dit jaar heb ik ook natuurmomumenten waar ik lid van ben, en sinds deze maan lid van het KNNV.

Ik heb het WNF altijd gesteund en is nooit veranderd.
Natuurmonumenten ben ik gaan doen omdat ik het een goed initiatief vind
KNNV ben ik lid geworden zodat ik deel kan nemen aan de excursies en werkgroepen, dit dus indirect door waarneming, omdat ik graag wil bijleren.
Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana

Margreet Kwh

Hallo Diana en lezers,

ik zal volgen.

Door een plantenvriend in Den Helder werd ik gewezen op waarneming.nl, want daar kon je over planten leren. Zo kwam ik erbij.
Ik was al lid van de KNNV en van Landschap Noordholland, de plaatselijke vogelwerkgroep in Den Helder en verder breed geïnteresseerd in allerlei beestjes en plantjes.
Later kwamen daar nog gallen en slakken bij, en lidmaatschappen van de gallenwerkgroep, de Nederlandse Malacologische Vereniging en de Strandwerkgemeenschap.

De gallenwerkgroep had eerst een eigen forum, maar sloot toen aan bij waarneming.nl, vandaar dat ik ook voor gallen op het forum kwam.

En in het weekdierenforum probeer ik wat te helpen met de schelpen.

Wie volgt?

Margreet.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

leonwillems@home.nl

 ;D ;D ;D ;D  tja, waar ben ik niet lid van, vraag ik me soms af   ;D ;D ;D
IVN-afdelingen Valkenburg aan de Geul; Sittard-Geleen; Land van Swentibold-Born (en sinds kort IVN Meerssen....)
Natuurhistorisch Genootschap Limburg
KNNV
Natuurmonumenten
Vogelbescherming
Vogelwacht Limburg
Waddenvereniging
Limburgs Landschap
Nederlandse Mycologische Vereniging

~ Keep a green tree in your heart and perhaps a singing bird will come ~

mabeline

dan valt het bij mij nog wel mee eigenlijk  ;)

Ik heb me aangemeld bij KNNV voor de mossemwerkgroep van delfland, had dat bij elkaar geteld  :rolleye:
Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana