zweefvlieg?

Gestart door michiel k, september 14, 2010, 22:34:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

michiel k

Ik heb inmiddels geleerd dat niet alle zweefvliegen geel-zwart zijn of een variatie daarop. Maar is dit nu ook een zweefvlieg?
Michiel van Kerkvoorde

corzonneveld

ik zet in op Cheilosia pagana - ook een zweefvlieg!
Met vriendelijke groet,
Cor Zonneveld

Natural History Photographs: www.corzonneveld.nl

MarjoSmeets

Citaat van: michiel k op september 14, 2010, 22:34:41 PM
Ik heb inmiddels geleerd dat niet alle zweefvliegen geel-zwart zijn of een variatie daarop. Maar is dit nu ook een zweefvlieg?
Kijk hier eens naar Michiel   ;)  http://www.gardensafari.net/dutch/zweefvliegen.htm
De insecten zijn, tenzij anders vermeld, gevonden in onze tuin, of wei, grenzend aan akkerland in Selfkant net over de duitse grens bij Sittard (Limb)
Mit freundlichen GrĂ¼ssen, oftewel, groetjes van Marjo

gko

ik vind de reclames op deze en andere insectensites een aanfluiting,
kan dit nu in overleg niet anders?
Het verkopen van zweefvliegen voor 49 euro kan m.i. wel door de beugel
met vr gr gkoopman

MarjoSmeets

Tuurlijk kan dit anders. Zelf betalen voor de info, dan zal de site vrij van reclame blijven. En zo hopen ze het hier ook te doen, zoals je misschien al gezien hebt. Dus als je Waarneming.nl vrij wilt houden van reclame.....
De insecten zijn, tenzij anders vermeld, gevonden in onze tuin, of wei, grenzend aan akkerland in Selfkant net over de duitse grens bij Sittard (Limb)
Mit freundlichen GrĂ¼ssen, oftewel, groetjes van Marjo

gko

#5
ik bedoelde eigenlijk andere reclame, reclame is meestal  een noodzakelijk kwaad als je een gratis site wilt,
maar waarom moet die reclame over insectenverdelging gaan?
Er zijn toch ook andere soorten reclame. Valt hier niet over te praten met de provider?
met vr gr gkoopman

harry60

Ik zag dat ook laatst, zie je op je gemak wat insecten fotos te kijken staat er onder een ongedierte bestrijdings reclame.
Daar worden wij niet vrolijk van.

Gr Harry
M.Vr.Gr. Harry de Koning

joost van der Laan

staat dit op die site van gardensafari met allemaal insecten

Houtworm larve
Houtworm- en boktor-bestrijding. Gratis inspectie binnen 24 uur!
www.zwamenhoutworm.nl

last van spinnen?
Met een behandeling van ons bent u gegarandeerd spinvrij .
www.spinbusters.nl

Last van Ongedierte?
Ratten, Muizen, Vliegen,Zilvervisje Volop aanbiedingen nieuwe producten
www.ecosect.nl
Alle waarnemingen gedaan in Lemmer (Friesland) of in de buurt van Lemmer tenzij anders vermeld.

Groeten,

Joost van der Laan

michiel k

Het topic heeft inmiddels een behoorlijk andere wending gekregen  ;D . Hopelijk laat iedereen die zijn gezond verstand gebruikt zich niet verleiden door deze reclame (alhoewel houtworm en boktor wel echt lastig kunnen worden....)

Maar bedankt Cor voor de determinatie en Marjo voor de idd erg leuke en leerzame link.
Michiel van Kerkvoorde