Beëindigen Admin functie fungi_nl

Gestart door fungi_nl, augustus 27, 2006, 22:14:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

fungi_nl

Beste allemaal,

Waarschijnlijk komt het volgende bericht, voor sommige van jullie, als een donderslag bij heldere hemel. Maar, na lang wikken en wegen, en in overleg met mijn vrouw, heb ik besloten per direct te stoppen met mijn taken als Admin van deze paddenstoelengroep.

Ik zal ook uitleggen waarom, want er zijn een aantal belangrijke redenen waarom ik dit doe.

1. Ik wil meer tijd aan mijn vrouw en dochter besteden, want ik heb gemerkt dat een groot deel van mijn (vrije) tijd besteed wordt aan het forum en de waarnemingen. Niet dat ik mijn vrouw en dochter verwaarloos, dat absoluut niet, maar ik heb het gevoel dat ik af en toe in twee werelden leef. Kun je nagaan hoe je kunt opgaan in het/een forum.

2. Op dit moment werk ik maar drie dagen i.v.m. ouderschapsverlof. Je zou denken, twee dagen vrij, tijd genoeg, maar dat valt vies tegen. Het gaat de komende tijd ook gigantisch drukker worden i.v.m. nieuwe projecten op het werk. Daar moet ik ook veel energie in steken. Energie die ik altijd hard nodig heb. Vroeg weg van huis (05.30 uur) om op tijd op mijn werk te zijn (06.30 uur) te zijn, hard werken (9-10 uur per dag) en ruim anderhalf uur weer terug in de auto naar huis toe.

3. Het plezier op het forum is ook (een beetje) verdwenen bij mij. Ik heb eigenlijk nog steeds een ander verwachtingspatroon, welke niet waar te maken is. Dat heeft toch te maken met het niveau wat op het forum heerst. Ik heb het gevoel steeds in herhaling te moet vallen bij het beantwoorden van vragen/foto's en uit te leggen hoe één en ander werkt. Dat het plezier weg is, heeft overigens niet direct te maken met de onrust die er de afgelopen tijd heerst (en dan bedoel ik tussen gebruikers onderling) op het gehele forum. Niet alleen bij de paddenstoelen, maar bij diversen groepen. Indirect hebben dit soort zaken wel meegewogen in mijn uiteindelijke beslissing. Dit punt is overigens niet de hoofdreden, want dat is punt 1.

4. Daarnaast zet ik even tijdelijk al mijn internetactiviteiten op een zeer laag pitje. Gewoon omdat dat teveel beslag op mij legt.

Ik vind het jammer dat ik deze beslissing heb moeten nemen, maar ik moet het doen. Anders loop ik mijzelf voorbij.

Over het feit dat ik wel of geen goede admin was wil ik niet discussiëren. Dat laat ik wel aan de anderen over. Ik heb naar mijn mening mijn best gedaan en met die gedachte neem ik dan ook afscheid.  :rolleyes:

Ik wil iedereen bedanken voor alles wat ik voor ze heb kunnen betekenen en doe iedereen hierbij de groeten en veel paddenstoelen toegewenst komende herfst (of is het nu al herfst) en, wellicht, tot ziens.

John Kap
Ex-Admin paddenstoelen

(Dit bericht heb ik gesloten omdat ik niet meer zal bekijken of er reacties zullen komen. Ook mijn berichten zal ik niet meer lezen.Wil je toch reageren dan kan dat via de e-mail op fungi_nl@webfungi.nl)