Hoofdmenu

Kleine Vlieg???

Gestart door Zonnekoning, september 02, 2010, 20:04:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

HPM

Citaat van: Zonnekoning op september 03, 2010, 19:24:21 PM
Citaat van: HPM op september 03, 2010, 19:11:15 PM

Met een vergunning/ontheffing.

--
Groeten, Herman van der Meer


Dat was al geregeld, omdat Henk een vergunning/ontheffing heeft en het alleen hoeft te melden...

Je draait er omheen, Lodewijk-Jan. De vergunning van een ander geldt niet voor jou.
Jij vroeg ons af hoe er onderzoek gedaan kan worden als het niet is toegestaan om een dode vogel in de vriezer te bewaren.
Het antwoord daarop is "Met een vergunning/ontheffing".
Het is mij trouwens een raadsel waarom je dat beest niet gewoon in je eigen vriezer hebt gestopt, of in die van Zandhove.

--
Groeten, Herman van der Meer



Herman van der Meer

Zonnekoning

Citaat van: HPM op september 03, 2010, 19:36:50 PM
Je draait er omheen, Lodewijk-Jan. De vergunning van een ander geldt niet voor jou.
Jij vroeg ons af hoe er onderzoek gedaan kan worden als het niet is toegestaan om een dode vogel in de vriezer te bewaren.
Het antwoord daarop is "Met een vergunning/ontheffing".
Het is mij trouwens een raadsel waarom je dat beest niet gewoon in je eigen vriezer hebt gestopt, of in die van Zandhove.

--
Groeten, Herman van der Meer


Bij Zandhove heb ik alleen de beschikking over een koelkast zonder vriesvak en in de productie-keuken zitten ze niet te wachten op een dood vogeltje in de vriezer! 8)
De keuze of ik mijn eigen vriezer gebruik of die van iemand met een vergunning/ontheffing is dan snel gemaakt...
Ik heb dus telefonisch een afspraak gemaakt dat de vogel bij mij thuis werd opgehaald.
Dit leek mij op dat moment de handigste manier en als iemand nog tips heeft over hoe dan het wel moet, houd ik mij aanbevolen...
Groeten, Lodewijk Jan Coté,
IVN/KNNV Zwolle, VRS De Kooi,
Verzorgingshuis Zandhove.