Dank aan ontwikkelaars!

Gestart door Arp, augustus 29, 2010, 18:14:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

Arp

Hallo Ontwikkelaars en andere kabouters die achter de schermen de dingen rechtbreien als wij liggen te slapen  ;)

De laatste tijd ben ik enige malen blij verrast geweest met aanpassingen waar ik opeens over struikelde die mijns inziens belangrijke verbeteringen waren, c.q. direct dingen verbeterden waar ik in het verleden wel eens kritiek op heb gehad. Daar ik soms een grote bek heb over dingen die beter zouden kunnen, past het ook om een dikke pluim uit te delen als jullie toffe verbeteringen invoeren.

Een aantal dingen die me nu weer te binnen schieten (maar er was vast meer):

  • Afhandeling grote afbeeldingen/attachments op forum
  • Veld om link in te voeren bij waarneming zodat extra info/discussie gelinkt kan worden
  • Optie om direct bij waarneming een foutmelding door te geven ipv van via forum
  • Optie om in verspreidingskaartjes te kiezen voor alleen goedgekeurde waarnemingen
  • Ruimte voor extra plaatjes tbv verschil vrouw/man etc in familie-overzichten
  • ... (meer)
Bij deze hang ik er een zegenende "pluim" aan die ik deze week bovenop de vulkaan Bromo vond terwijl ik op zoek was naar beesies  :lol:

Moge jullie verdere werk met goede ingevingen gezegend zijn  :duim:
Groetengedoe, Arp (wrn - JungleDragon)

Botervlieg

Hallo Arp,

Ik moet eerlijk bekennen dat de laatste tijd mijn wensen ook vervult zijn, en heel snel ook!

Zo snel zelfs dat ik een keer aan mijzelf twijfelde, of ik niet iets had gewenst wat er al was.  ;D

Bij deze sluit ik mij graag bij je aan!

Dank jullie wel!

Groetjes,
M. Baltus