maak alle alle organisaties 1 natuur organisatie

Gestart door fauna-onderzoeker-hans, augustus 25, 2006, 15:01:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

fauna-onderzoeker-hans

weg gehaald

Jeroen Nagtegaal

Ik heb het niet echt doorgelzen maar, het komt dan neer op ook het samenvoegen van de jnm en njn, Iets wat nooit gaat gebeuren, je bent toch ook trots op je eigen vereniging?? Er heerst ook een andere "cultuur" bij de groepen, Ik vind het zinloos om hier verder over te discuseren!!
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Thijs Fijen

Allebei hebben een punt.

Maar: Jeroen, dat er een verschillende cultuur is klopt. Maar je moet dan wel met iets sterkere argumenten komen.

en Hans: iedere vereniging heeft zijn eigen doelstellingen, doelgroep, en omgeving. En om die te combineren heb je veel geld, tijd, mensen voor nodig..


Alle verenigingen samen krijgen waarschijnlijk meer subsidie dan 1 grote vereniging van die allen samen.

Als je close in een groep zit, communiceerd het beter ----> werkt het beter/efficienter.

Als je een gebiedsgerichtere vereniging hebt, kun je een actie/ingreep/evenement/project beter doen/maken/organiseren. Want je kan het naar de omgeving instellen.


Voor zover dit..

Thijs

Thijs Fijen

Jeroen Nagtegaal

Over de jeugdbonden, IK ben niet geheel tegen een fusie, Maar omdat er een groot cultuur verschil is kan het gewoon niet deze samen te voegen, we hebben beide andere regels, en verschillen sterk van elkaar, DE njn is mijn ogen ogen veel meer gericht op natuur terwijl de jnm het ook relaxed doet soms, Het zijn 2 totaal verschillende groepen,
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Jeroen Nagtegaal

Ik heb het is doorgelezen, en Ben het er helemaal tegen, Het geeft naar mijn idee juist minder leden, Kijk naar Wildzoekers, Verder heeft het weinig zin, mensen willen bij een "groep" en zullen zich toch weer afsplitsen, je bent dan bezig voor niets, al die organisatie zijn er ook daarom gekomen,
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Thijs Fijen

CiteerOver de jeugdbonden, IK ben niet geheel tegen een fusie, Maar omdat er een groot cultuur verschil is kan het gewoon niet deze samen te voegen, we hebben beide andere regels, en verschillen sterk van elkaar, DE njn is mijn ogen ogen veel meer gericht op natuur terwijl de jnm het ook relaxed doet soms, Het zijn 2 totaal verschillende groepen,
Klopt, de JNM geniet van meer dan de natuur. En doet het dus ook wat relaxer aan. Persoonlijk een leukere aanpak. NJN is puur veldwerk, wat af en toe ook leuk kan zijn. Maar zonder gezelligheid op zijn tijd is er niks aan.

En zo is er ook concurentie, en keuze voor de potentieele leden..

Thijs
Thijs Fijen