Deelname Blijste Baby, wie wil zijn stem uitbrengen?

Gestart door Ramona, augustus 08, 2010, 12:57:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ramona

Hallo allemaal!

Onze zoon Victor doet mee met de Blijste Baby van Nederland! hieronder de link, zodat jullie allemaal jullie stem kunnen uitbrengen!


http://www.blijstebaby.nl/foto/727


Eerst vraag je een code aan, die je vervolgens in je mailbox krijgt, waarna je vervolgens je stem kunt uitbrengen.

Alvast hartelijk dank voor jullie stem!
Hartelijke groet van Ramona

gko

#1
moeten we dat op een fotootje baseren?
ik wil minstens een psychologisch rapport waarin
bewezen wordt dat deze baby blijer
is dan andere babys met een volle luier :P ;) :duim: .
gefeliciteerd!
met vr gr gkoopman

Ramona

Hartelijke groet van Ramona

DuDe

Vriendelijke groet van Rineke Dedding en/of Axel Duivenvoorden

(Indien niet anders gemeld betreft het Axel...)

Jarinka

Groeten, Jarinka Heijink

firecrest

Wat een gedoe. Niet gewoon klik, maar e-mail opgeven, outlook openen, e-mail openen, link klikken en stem erbij.
Maar voor zo'n blije lach doe je dat natuurlijk meteen ;)

DuDe

Jeetje Ramona, er schijnt zelfs gefraudeerd te worden...  :(   http://www.telegraaf.nl/binnenland/7365528/__Onderzoek_blijste_babyverkiezing__.html
Sommige baby's hebben al duizenden stemmen! Jouw Victor verdient dan meer dan ruim 40 supporters!
Vriendelijke groet van Rineke Dedding en/of Axel Duivenvoorden

(Indien niet anders gemeld betreft het Axel...)

Ramona

Jeetje! Het verliep inderdaad in het begin allemaal erg stroef, waarna ze het hele gebeuren tijdelijk hadden stopt, alle stemmen weer op nul werden gezet, zodat iedereen met een schone lei opnieuw kon beginnen.

Het verbaasd, niet alleen mij, maar vele met mij, dat er foto's bij zijn, met reeds al een paar duizend stemmen. Veel mensen hebben hun foto al verwijderd, omdat ze de gang van zaken niet eerlijk vinden.

Je kunt inderdaad vanaf één pc/laptop met meerdere mailadressen stemmen.

Zelf had ik ook nog een mail gestuurd met de vraag of ze écht alle dubbele stemmen tellen. Je kunt nl elke dag op je eigen kind stemmen.

Daarbij had ik zelf nog aangeven, dat (naar mijn mening) de meerst eerlijke manier zou zijn, dat je door de hele wedstrijd heen, maar op één foto naar keuze mag stemmen. Je mag per dag 10 stemmen uitbrengen,door de hele wedstrijd heen elke keer weer op een andere foto.

We zullen zien waar het schip zal stranden... :)
Hartelijke groet van Ramona

gko

Citaat van: Ramona op augustus 10, 2010, 10:31:57 AM
We zullen zien waar het schip zal stranden... :)

als het maar geen zeiljongen wordt, die als peuter solo de wereld rond wil
met vr gr gkoopman

DuDe

Citaat van: gko op augustus 10, 2010, 12:32:44 PM
Citaat van: Ramona op augustus 10, 2010, 10:31:57 AM
We zullen zien waar het schip zal stranden... :)

als het maar geen zeiljongen wordt, die als peuter solo de wereld rond wil
Vriendelijke groet van Rineke Dedding en/of Axel Duivenvoorden

(Indien niet anders gemeld betreft het Axel...)

gko

met vr gr gkoopman

sjonnoh

heb een stem uitgebracht  :duim:
en ik vond het toch vrij vlot gaan, het is natuurlijk logisch dat je een mail adres moet opgeven anders kun je blijven stemmen  :P

Citaat van: firecrest op augustus 08, 2010, 22:10:52 PMWat een gedoe. Niet gewoon klik, maar e-mail opgeven, outlook openen
heb ik niet hoeven doen, outlook openen, gewoon wachten op het mailtje, meteen erop klikken en die code invoeren en je stem uitbrengen.
met de groeten van de zeeuwse vogels en insecten,
Johnny Rommens

Mijn fotos
Mijn observado fotos


~het zit hem niet alleen in de kwaliteit, maar ook op hoe het diertje erop staat~

DuDe

Citaat van: gko op augustus 10, 2010, 17:50:02 PM
alweer leuk, kan statistisch eigenlijk niet
Bedoel je hiermee de gestrande peuterboot met Victor op de zeilen of 'alweer leuk'?  ;)
Vriendelijke groet van Rineke Dedding en/of Axel Duivenvoorden

(Indien niet anders gemeld betreft het Axel...)

gko

met vr gr gkoopman

Ramona

Te dusver bedankt voor jullie stemmen, al zal hij er nu niet veel meer aan hebben.

Stemmen is al een tijd niet meer mogelijk. Er werd zoveel fraude gepleegd, dat ze het hele stemproces stop hebben gezet en zelf een top 25 zullen gaan samenstellen. Deze zullen dan persoonlijk bericht krijgen en worden uitgenodigd voor de finale op 31 augustus, waarna de winnaar zal worden uitgekozen door een onafhankelijke jury.
Hartelijke groet van Ramona