Voetballeague Waarneming-nl Wie doet er mee???

Gestart door Denro, augustus 02, 2010, 22:19:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

Denro

Tijdens het wk hebben mensen van de frisse blik het initiatief genomen om een poule op te zetten, speciaal voor waarnemingbezoekers op www.flexvoetbal.nl .

Binnenkort (lees vrijdag 6 augustus) begint de eredivisie en nu willen wij graag iedereen (die iets met voetbal heeft) uitnodigen om mee te doen met de eredivisiepoule van waarneming.nl.

Inschrijven is makkelijk en kost niets.

Nu zijn er natuurlijk mensen die niets met voetbal hebben maar er zullen toch ook wel mensen op dit forum aanwezig zijn die naast natuur ook voetbal waarderen?!

Deze mensen kunnen we gebruiken  :duim:

Dus, diegene die mee willen doen moet even naar www.flexvoetbal gaan. Jezelf registreren (duurt een minuutje), de subleague waarneming-nl zoeken (Dit doe je door bij het tabblad Eredivisie 2010/2011 op subleagues te klikken en dan bij zoeken waarneming-nl in te voeren) en je vervolgens aanmelden voor de subleague.
Vervolgens kan je bij mijn voorspellingen de uitslagen invullen.

We hopen dat veel mensen zich aanmelden om zo de concurrentie te vergroten.

De directe link naar de subleague is:

http://www.flexvoetbal.nl/waarneming-nl/



Groeten, Dennis Rensen

Mijn waarnemingen (NL):

Mijn waarnemingen (Buitenland):

Stijn E.

Even een postje hier tegenaan gooien, want er zijn nog geen reacties en ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er hier op het forum (buiten De Frisse Blik) geen voetballiefhebbers rondlopen die dit een leuk idee vinden  ;)
Dus voetballiefhebbers, kom op  B)
Hartelijke groet, Stijn
      Blog