Pools - Język polski?

Gestart door nielsyese, juli 13, 2010, 15:39:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

nielsyese

Mocht er behoefte aan zijn om Observado.org in het Pools te vertalen, dan wil ik me wel beschikbaar stellen. Ik hoor het wel.
Met vriendelijke groet, Niels-Jan Dek


nielsyese

Is het niet een doel om voor zoveel mogelijk mensen Observado.org toegankelijk te maken, dus ook in Polen? Voor Wit-Rusland is het niet nodig nee.
Met vriendelijke groet, Niels-Jan Dek

laatvlieger

Citaat van: nielsyese op juli 13, 2010, 20:30:41 PM
Is het niet een doel om voor zoveel mogelijk mensen Observado.org toegankelijk te maken, dus ook in Polen? Voor Wit-Rusland is het niet nodig nee.

tuurlijk is dat de bedoeling. De mensen die hier over gaan zijn nu op vakantie, vraag je vraag over twee weken nog eens! Wat is je ervaring met het Pools?
Groet,

Wouter Teunissen


Mijn Weblog: http://birdboredom.blogspot.com/

nielsyese

Citaat van: laatvlieger op juli 14, 2010, 07:53:34 AM
Citaat van: nielsyese op juli 13, 2010, 20:30:41 PM
Is het niet een doel om voor zoveel mogelijk mensen Observado.org toegankelijk te maken, dus ook in Polen? Voor Wit-Rusland is het niet nodig nee.

tuurlijk is dat de bedoeling. De mensen die hier over gaan zijn nu op vakantie, vraag je vraag over twee weken nog eens! Wat is je ervaring met het Pools?
Cursussen voor beginners plus voor gevorderden met succes afgerond plus altijd nog veel contact met native speakers. (Iedere werkdag momenteel)
Met vriendelijke groet, Niels-Jan Dek

laatvlieger

Citaat van: nielsyese op juli 14, 2010, 16:20:37 PM
Citaat van: laatvlieger op juli 14, 2010, 07:53:34 AM
Citaat van: nielsyese op juli 13, 2010, 20:30:41 PM
Is het niet een doel om voor zoveel mogelijk mensen Observado.org toegankelijk te maken, dus ook in Polen? Voor Wit-Rusland is het niet nodig nee.

tuurlijk is dat de bedoeling. De mensen die hier over gaan zijn nu op vakantie, vraag je vraag over twee weken nog eens! Wat is je ervaring met het Pools?
Cursussen voor beginners plus voor gevorderden met succes afgerond plus altijd nog veel contact met native speakers. (Iedere werkdag momenteel)

Aha, oké. Ik zou zeggen leg het over een week of twee nog eens voor. Je zou ook even een mail naar info@waarneming.nl kunnen sturen.

Aan de andere kant denk ik wel dat we er steeds meer toe overgaan om native speakers te laten vertalen uit het Engels naar de taal in kwestie.

Maar hulp is denk ik altijd wel welkom. 
Groet,

Wouter Teunissen


Mijn Weblog: http://birdboredom.blogspot.com/

David Tempelman

hulp is zeker welkom. ik vertaal me nog steeds een ongeluk... en Pools is lastig  :o
kijk als er bv. een familie wordt toegevoegd moet je die eigenlijk in inmiddels 20 talen vertalen. daar hoef je geen native voor te zijn.
zo heb ik zojuist de "Algen en wieren" in het Engels vertaald.
dus Niels stuur even een berichtje naar Hisko, dat je je aanbiedt als vertaler.
heel welkom !!
met vriendelijke groet,
David