Hoofdmenu

uitsluiper

Gestart door Ria en Sjaak, juni 03, 2010, 20:55:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ria en Sjaak

Forum,
Welke libel sluipt hier uit? Hoge Veluwe. Er vlogen viervlek, witsnuit (ven- en noordse), smaragd.
grt Sjaak

ArjenDrost †

Had je niet nog iets langer kunnen wachten? Dan was het wat makkelijker te zeggen.


Als ik de laatste foto zo zie, zou het me niks verbazen dat er een viervlek uit komt, maar zo jong blijft het lastig om te zeggen.
Misschien dat iemand aan de hand van het huidje meer kan zeggen?


Groeten, Arjen

Goyatlah

Het is een witsnuit, en vanwege de toch redelijke rugstekels lijkt het me Ven.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Goyatlah

Ik heb net even wat foto's van uitsluipened Noordse op mijn site gezet: http://libellen.goyatlah.nl/taxa/UitsluipendeNoordseWitsnuiten.html
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

RubenWinter

Dolf, als ik je link open in een nieuw tabblad, staat er op dat tabblad "Uitsluipende Platbuiken". Ik neem aan dat dit niet zo hoort?

Mooie (en ook handige) foto's trouwens!
Groeten,

Ruben Winter

Goyatlah

Zie het, de titel van de pagina is blijkbaar verkeerd. Pas ik aan. Bedankt  :duim:
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

ronald

het huidje maakt er idd een ven of noordse witsnuit van. bij noordse zou de zijstekel op S9 kleiner zijn, daarom zou ik hier een venwitsnuit van maken
groeten, Ronald van Seijen

Goyatlah

Zijn we het dus eens  ;D
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

ronald

tis ook een makkie he, met die huidjes  ;)
groeten, Ronald van Seijen

Ria en Sjaak

Dan houd ik het op venwitsnuit.
Dank voor de hulp.
grt Sjaak